Ja, zou jij niet boos zijn dat je met zo'n goede hand 5 euro verliest en dat mensen dan populair proberen te doen over jouw rug?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:07 schreef Timmor het volgende:
Trannellius jongen, heb je vandaag je dag niet, of ben je je nogal aan het vervelen? Normaal laat jij je nooit zo op de kast jagen
Het is toch mode-LOSER?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:06 schreef Trannellius het volgende:
Ja, heb ik dus net geld verloren en zeg ik dat ook eerlijk, gaan anderen doen alsof ze die ander zijn waardoor ik dan boos zou moeten worden op hen en dat we dan een flame-war zouden beginnen waar niemand wat mee opschiet want op die wijze zou fok en dan speciaal klaagbaak ontzettend vervuilen en zeg nou zelf daar zit niemand op te wachten enzo en ik als modeluser al helemaal niet (ik heb natuurlijk een reputatie hoog te houden hier) en daarom is het dus beklagenswaardig dat andere mensen zich voor een ander personage uitgeven.
5 euro is voor mannen zoals jij en ik toch helemaal peanuts... 3x op je spatiebalk tikken en je hebt het al weer in de pocketquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:08 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ja, zou jij niet boos zijn dat je met zo'n goede hand 5 euro verliest en dat mensen dan populair proberen te doen over jouw rug?
Ik dacht dat je een kloon was van yvonnequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:07 schreef Acinonyx het volgende:
Hihi ik ben eigenlijk een kloon van Bo_Wa![]()
....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:10 schreef Timmor het volgende:
[..]
5 euro is voor mannen zoals jij en ik toch helemaal peanuts... 3x op je spatiebalk tikken en je hebt het al weer in de pocket
Wil je mijn zure sloot een keertje komen vullen ? Ik sta droogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:10 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een kloon was van yvonne
Nou ik ben stiekem een kloon van danny hihi :$ Dus dat word wel geyle sexquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:12 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Wil je mijn zure sloot een keertje komen vullen ? Ik sta droog
Paranoidequote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:07 schreef Timmor het volgende:
Trannellius jongen, heb je vandaag je dag niet, of ben je je nogal aan het vervelen? Normaal laat jij je nooit zo op de kast jagen
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou ik ben stiekem een kloon van danny hihi :$ Dus dat word wel geyle sex
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
IndMensen die altijd van die kut on-originele grappen gaan maken als bijvoorbeeld je fiets is gejat van HAHA DAT WAS IK MAN
![]()
~!~!11 BEDANKT VOOR JE FIETS!!
Je moet niet gokken met geld dat je niet kan missen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
....
Het is jou ontgaan dat mensen inmiddels weten dat ik 15 ben, 3vmbo (praktijk) doe en een folderwijk heb? 5 euro is veul
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
IndMensen die altijd van die kut on-originele grappen gaan maken als bijvoorbeeld je fiets is gejat van HAHA DAT WAS IK MAN
![]()
~!~!11 BEDANKT VOOR JE FIETS!!
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik heb stiekum ook een piemeltje dus dat is dubbele pret
Sorry van je fiets man, maar die 10 euro wiet die ik ervoor heb gehaald nadat ik em aan een zwerver had gekocht was wel chilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:27 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godverdomme dus jij was het!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |