Vind je? Ik heb een half jaar het constant volgehouden om zo'n 3 keer per week naar de sportschool te gaan, maar toen was ik het zo spuugzat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je eenmaal een beetje het ritme te pakken hebt is het best lekker om te gaan sporten.
Ik vier keer in de week, dat vond ik al veelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Klopt, ik sport nu elke avond
Sportschool vind ik ook niks aan idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef rena het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb een half jaar het constant volgehouden om zo'n 3 keer per week naar de sportschool te gaan, maar toen was ik het zo spuugzat.Ik denk er nu over om maar gewoon te gaan joggen of zo.
Ik kom ook op vier á vijf keer uit hoor, denk ikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vier keer in de week, dat vond ik al veel
Moet ik je nu echt gaan uitleggen dat er binnen één bedrijf (dus ook bij een dvd-distrubuteur) heel veel verschillende banen zijn?quote:
Gewoon naar de fitness gaan is ook weinig aan ja. Maar met meerdere mensen gaan sporten scheelt al. Of, zoals XM doet, gaan spinnen ofzo. Groepslessen dus. Je hebt tegenwoordig beste leuke groepslessen bij fitnesscentra.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:08 schreef rena het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb een half jaar het constant volgehouden om zo'n 3 keer per week naar de sportschool te gaan, maar toen was ik het zo spuugzat.Ik denk er nu over om maar gewoon te gaan joggen of zo.
Meer wil IQM er niet over vertellen dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet ik je nu echt gaan uitleggen dat er binnen één bedrijf (dus ook bij een dvd-distrubuteur) heel veel verschillende banen zijn?![]()
Of snap je het zo ook wel?
...
Best. Afk. EVER!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Meer wil IQM er niet over vertellen dus
...
Marketeer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 22:23 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Moet ik je nu echt gaan uitleggen dat er binnen één bedrijf (dus ook bij een dvd-distrubuteur) heel veel verschillende banen zijn?![]()
Of snap je het zo ook wel?
...
Dan kun je retro reclame terugbrengen!!!!!quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef Dizer het volgende:
Ooh jeah!!! Ik heb gisteren met Dries Roelvink gepraat en op de foto gegaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ooh jeah!!! Ik heb gisteren met Dries Roelvink gepraat en op de foto gegaan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Where did you stap?quote:
Oh sorry, ik zat even in andere topicsquote:Op zondag 9 augustus 2009 @ 14:31 schreef IQM het volgende:
Ik ook niet, hoor.
Maar wil je wel met me kletsen?
Eindhoven natuurlijkquote:
Jij lijkt op een blanke versie van Bing!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef Dizer het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Daiz wat doe je nouquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:38 schreef Dizer het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zat even in andere topics![]()
Misschien dat je de blanke versie van Bing nog bent tegengekomen!quote:
Precies een half jaarquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:20 schreef Steve het volgende:
Wat is Airelle al lang niet meer hier geweest.
Hoe de fuck weet jij dat nou zo precies?quote:
Laatste bezoek: 182 dagen, 22 uur geleden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hoe de fuck weet jij dat nou zo precies?
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |