OP ZIJN BAKKES!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen zijn ze van hetzelfde team, waar slaat dat op?
Dat zou zo een van onze retro reclame grapjes kunnen zijnquote:
Ik kreeg zelf al een nostalgisch Bupatih-gevoel toen ik het grapje maakte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zou zo een van onze retro reclame grapjes kunnen zijn
Ik kreeg alleen maar een harde piem0l. Hihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf al een nostalgisch Bupatih-gevoel toen ik het grapje maakte. [ afbeelding ]
Was dat niet wat IQM bedoelde danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar een harde piem0l. Hihi
Hoe tof dat bijna alle plaatjes het nog doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Maar vooruit. Omdat het kan: Retro Reclame
Ja, da's echt een van de toppers!quote:
Ja, maar ik zeg het gewoon no-nonse in-your-face weetjewelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat niet wat IQM bedoelde dan.
Datweetikwelja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg het gewoon no-nonse in-your-face weetjewel
Vooral die blije kop en dat 'ie al zo'n ijsje heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die met het ijsje ook echt geniaal.
Dat is alleen genant als het niet echt grappig isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
Ik schaam me er best voor dat ik echt hard moest lachen bij m'n eigen grapjes (boekende oma's en pijpen voor een ijsje).
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef MissBliss het volgende:
ZIET NIEMAND MIJN NIEUWE TAG OFZO?!![]()
![]()
Donateur Anonieme Alcoholisten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef MissBliss het volgende:
ZIET NIEMAND MIJN NIEUWE TAG OFZO?!![]()
![]()
Ja, ik vond het ook een aparte afkortingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Donateur Anonieme Alcoholisten?
Thanksquote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..], valt niet echt op nee
! Maar wel tof voor je
!
Succesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef IQM het volgende:
OMG, morgen gesprek! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweet ze. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|