Hoe moet dat nou opvallen met die honderd andere tags en een raar kleurtje?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef MissBliss het volgende:
ZIET NIEMAND MIJN NIEUWE TAG OFZO?!![]()
![]()
Raar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 23:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe moet dat nou opvallen met die honderd andere tags en een raar kleurtje?Tof voor je.
ModBlissquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Raar?![]()
Groen
![]()
Dank je!
Succes IQM! [ afbeelding ]
Succes! Staat je goed, Groenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Raar?![]()
Groen
![]()
Dank je!
Succes IQM! [ afbeelding ]
Ik heb geeditquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:54 schreef MissBliss het volgende:
Thanks heren
Helaas wordt het na de asielactie gewoon blauw
Wij gaan zo lunchen op kantoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:05 schreef MissBliss het volgende:
Ik ook, en er zit een Toscaanse tosti in de over as we speak
Kopt iemand deze even in? Ik wil niet steeds de slechte mensch zijn in dit topicquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:57 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww
Er was geen open solli, Re had me gevraagd en de FA's vonden dat goed kennelijk
Dat kon niet, want hij is wegquote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
MB
Heb je mijn niet-meer-bestaande buik gechecked?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat kon niet, want hij is weg[ afbeelding ]
quote:
wtf???quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, net zo weinig als jijquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:34 schreef rena het volgende:
[..]
Die komt hier ook niet veel meer he?
Zie mijn posthistoryquote:
Nee die lunchpauze fotoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:55 schreef El_Che het volgende:
[..]
Die lunchpauze foto? Want ik zit nu te page downen zoekend naar een blote buik
Oke...zal wel een vrouwending zijn danquote:
Tja, MB heeft mij ook gezien met 20 kg meer, dus die weet wel wat ik bedoelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:57 schreef El_Che het volgende:
[..]
Oke...zal wel een vrouwending zijn danDunne vrouwen vinden zichzelf steevast te dik en echt dikke vrouwen vinden zichzelf steevast God's gift to men.
Hoeveel kilo meer had je tijdens Re's bejaardag?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tja, MB heeft mij ook gezien met 20 kg meer, dus die weet wel wat ik bedoel.
Hmmm... denk 3- 4. Ben al tijdje bezigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:59 schreef El_Che het volgende:
[..]
Hoeveel kilo meer had je tijdens Re's bejaardag?
Knap gedaan danquote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm... denk 3- 4. Ben al tijdje bezig. Maar sporten is paying off. Dat begin ik nu een beetje te zien na +/- 3-4 maand 3x per week spinnen
.
Ik heb bewondering voor je!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 @ 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hmmm... denk 3- 4. Ben al tijdje bezig. Maar sporten is paying off. Dat begin ik nu een beetje te zien na +/- 3-4 maand 3x per week spinnen
.
I came. Twice.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
MB
Je doet je sig eer aan.quote:
Ik volg het allemaal niet meer hoor met al die kloonsquote:
Als je eenmaal een beetje het ritme te pakken hebt is het best lekker om te gaan sporten.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:03 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb bewondering voor je!
Al dat gesport, ik moet er niet aan denken
En wanneer hoor je er wat van?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:47 schreef IQM het volgende:
Gesprek ging opzich wel goed. Vraag me nu alleen wel af of zij precies zijn waar ik naar op zoek ben en of ik wel precies ben waar zij naar op zoek zijn.
Klopt, ik sport nu elke avondquote:Op donderdag 6 augustus 2009 20:59 schreef Steve het volgende:
[..]
Als je eenmaal een beetje het ritme te pakken hebt is het best lekker om te gaan sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |