quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef MissBliss het volgende:
Alleen een verstopte neus lijkt me geen Mexicaanse griep
Dat is toch meer een griep namelijk, zit ook een beetje in de naam [ afbeelding ]
Niet zoveel drinken, uitgaan en roken, Skaai.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 19 juli een schorre stem,.
Ja maar ik doe geen van allen, wat nu?!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet zoveel drinken, uitgaan en roken, Skaai.
Zou je misschien uit deze SC willen verdwijnen, zo lang het risico op besmetting vrij hoog is? Dank je.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar ik doe geen van allen, wat nu?!
Ik werk op Schiphol en raak dagelijks vreemde passagiers aan, zou dat het zijn?
Die gáán naar Mexico toch, i.p.v. andersom?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:56 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja maar ik doe geen van allen, wat nu?!
Ik werk op Schiphol en raak dagelijks vreemde passagiers aan, zou dat het zijn?
Zolang je virusscanner niet op tilt slaat, zou ik me weinig zorgen makenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Die gáán naar Mexico toch, i.p.v. andersom?
Anders vind ik dit gesprek ook maar eng. Met die technologie van tegenwoordig.. je weet het nooit.
De terugreis moeten ze maar zwemmend afleggen ofzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:00 schreef BVO het volgende:
Die gáán naar Mexico toch, i.p.v. andersom?
Ik moet minimaal 4 uur aaneengesloten in de SC hebben gepost, dan is de kans groot. Iemand al 38,5 graad koorts, spierpijn, droge hoest enzo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je misschien uit deze SC willen verdwijnen, zo lang het risico op besmetting vrij hoog is? Dank je.
Maar je miste me niet genoeg om eerder te returnen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Godver als ik íemand uit dit topic gemist heb dan moet het toch wel de Zhen zijn.
Uitstel van een hoogtepunt verhoogt de extase. And boy was there ecstasyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar je miste me niet genoeg om eerder te returnen!!!!
FTW?!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Uitstel van een hoogtepunt verhoogt de extase. And boy was there ecstasy.
Whahaquote:
Ja wel okquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met je? Bevalt Utreg nog?
"wel ok"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja wel ok. Er is bijzonder weinig veranderd sinds dat ik hier de laatste keer was
.
Dat is het grapje toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen zijn ze van hetzelfde team, waar slaat dat op?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"wel ok"Klinkt alsof je iets verzwijgt!!!!
Zoals je met deze post doet!?!?!??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Bereid je voor om teleurgesteld te worden dan. Als ik iets te verzwijgen had zou ik er veel meer nadruk op leggen
.
OP ZIJN BAKKES!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen zijn ze van hetzelfde team, waar slaat dat op?
Dat zou zo een van onze retro reclame grapjes kunnen zijnquote:
Ik kreeg zelf al een nostalgisch Bupatih-gevoel toen ik het grapje maakte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat zou zo een van onze retro reclame grapjes kunnen zijn
Ik kreeg alleen maar een harde piem0l. Hihiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kreeg zelf al een nostalgisch Bupatih-gevoel toen ik het grapje maakte. [ afbeelding ]
Was dat niet wat IQM bedoelde danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar een harde piem0l. Hihi
Hoe tof dat bijna alle plaatjes het nog doenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:56 schreef IQM het volgende:
Maar vooruit. Omdat het kan: Retro Reclame
Ja, da's echt een van de toppers!quote:
Ja, maar ik zeg het gewoon no-nonse in-your-face weetjewelquote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat niet wat IQM bedoelde dan.
Datweetikwelja.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, maar ik zeg het gewoon no-nonse in-your-face weetjewel
Vooral die blije kop en dat 'ie al zo'n ijsje heeftquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die met het ijsje ook echt geniaal.
Dat is alleen genant als het niet echt grappig isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
Ik schaam me er best voor dat ik echt hard moest lachen bij m'n eigen grapjes (boekende oma's en pijpen voor een ijsje).
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef MissBliss het volgende:
ZIET NIEMAND MIJN NIEUWE TAG OFZO?!![]()
![]()
Donateur Anonieme Alcoholisten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 22:37 schreef MissBliss het volgende:
ZIET NIEMAND MIJN NIEUWE TAG OFZO?!![]()
![]()
Ja, ik vond het ook een aparte afkortingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 22:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Donateur Anonieme Alcoholisten?
Thanksquote:Op woensdag 5 augustus 2009 @ 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..], valt niet echt op nee
! Maar wel tof voor je
!
Succesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:05 schreef IQM het volgende:
OMG, morgen gesprek! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zweet ze. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|