Op CD bedoel je?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:10 schreef hhhpsycho het volgende:
Wil prima, zolang je het maar niet op de phone doet.
Ik neem aan dat DAT/DVD ingang exact dezelfde gevoeligheid heeft als CD ingangquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef Atreidez het volgende:
Idd, niet op phono! Dat is een uitgang die op een andere manier versterkt wordt.. Ik heb m zelf thuis op DAT/DVD
AUX komt van Auxiliary en betekent extra.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op CD bedoel je?
En is de gevoeligheid van de CD-ingang exact hetzelfde als die van de AUX (in miliVolt?)
Is AUX dan slechts een andere benaming van CD-ingang
zo is het maar net!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:20 schreef EchtGaaf het volgende:
Mooi
Iedereen ZEER bedankt.
Dit blijft een geweldig forum!
Ik zag ergens eentje voor ¤16,- Best prijzig. Ik maak er eentje zelf ; ik heb de onderdelen al liggen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:38 schreef amvrosios het volgende:
Wat kost zo'n kabeltje eigenlijk? mish dat TS dat zo even uit het hoofd weet?
Dat is een mooie voor dat bedragquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:52 schreef Atreidez het volgende:
Een hoogwaardige zoals deze kost 9,95, dus die in de OP is ws. minder dan de helft. Te verkrijgen bij elke audio/muziek en doehetzelf zaak
[ afbeelding ]
Ja. Alle lijnaansluitingen zijn hetzelfde (bandrecorder, tapedeck, CD/DVD, pjoeter, TV). Platenspelers leveren een veel kleinere uitgangsspanning en worden [dus] harder voor-versterkt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Op CD bedoel je?
En is de gevoeligheid van de CD-ingang exact hetzelfde als die van de AUX (in miliVolt?)
Is AUX dan slechts een andere benaming van CD-ingang
Dat kan ook. Maar TS heeft een versterker met ingebouwde tuner. Dus die ingang zal hij niet hebben.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb mijn PC op de tuner ingang aangesloten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar TS heeft een versterker met ingebouwde tuner. Dus die ingang zal hij niet hebben.
In de op staat een fotoquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ow in de TT staat versterker.
Ik heb uiteraard als goed Fok gebruiker de OP maar half gelezen.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
In de op staat een foto
Ja, het zijn puur benamingen wat dat betreft...m.u.v. phono danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
l
[..]
Ja. Alle lijnaansluitingen zijn hetzelfde (bandrecorder, tapedeck, CD/DVD, pjoeter, TV). Platenspelers leveren een veel kleinere uitgangsspanning en worden [dus] harder voor-versterkt.
De aanduidingen AUX en CD zijn er alleen voor het gemak van de gebruiker (zodat ie weet hoe die de source- of rec-schakelaar moet zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |