ja, dat vertellen ze tegen jou...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, je moet meer in de richting van juwelen denken.
Nu ja, ik teken een koopovereenkomst, en in Europa teken ik een document waarin ik de koop vernietig. Het is meer 'onder de tafel'-werk, en ik ben er nog steeds niet uit of het nu letterlijk illegaal is, of meer tussen de mazen van de wet doorglippen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zou het nooit doen. Dit moet illegaal zijn.
Dan nog kan het smokkel zijn. En uit je OP begrijp ik dat het pakketje van jou is op het moment dat het langs de grenscontrolle gaat. Lijkt mij niet heel handig aangezien jij niet weet wat erin zit.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Krijg je straks der Weisse Engel achter je aan. 'Is it safe???'quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:12 schreef Xa1pt het volgende:
En dat betekent dus dat jij de eigenaar bent van het pakket als het verstuurd wordt, bij de douane dus. Als dat pakket onderschept wordt en er zit iets in dat illegaal is, dan ben jij gigantisch de klos.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:14 schreef Xa1pt het volgende:
Nu ja, ik teken een koopovereenkomst, en in Europa teken ik een document waarin ik de koop vernietig.
Juist, dus tijdens transport van het pakketje ben jij de rechtmatige eigenaar en dus ook te vervolgen op het moment dat het illegaal blijkt te zijn. NOOIT doen dus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:14 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nu ja, ik teken een koopovereenkomst, en in Europa teken ik een document waarin ik de koop vernietig. Het is meer 'onder de tafel'-werk, en ik ben er nog steeds niet uit of het nu letterlijk illegaal is, of meer tussen de mazen van de wet doorglippen.
Haha.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:13 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ja, dat vertellen ze tegen jou...
Inclusief dubbele bodems?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef Xa1pt het volgende:
Haha.Ja, dat risico loop ik wel, ook al mag ik zelf toekijken als ze alle shizzle in dat pakket gooien.
Huh?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:18 schreef JeMoeder het volgende:
Liever wat meer betalen en zeker zijn over je zaak.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Inclusief dubbele bodems?
Geloof me: als het too good to be true klinkt, is het dat vaak ook.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:19 schreef Monsie het volgende:
If it sounds to good to be true, it usualy is.....
Heb je een punt. Stel nu dat het alleen om diamanten gaat, is het in dat geval legaal?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:17 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Juist, dus tijdens transport van het pakketje ben jij de rechtmatige eigenaar en dus ook te vervolgen op het moment dat het illegaal blijkt te zijn. NOOIT doen dus.
Dat maakt het nog aantrekkelijker natuurlijk; scheelt me een jaar huur.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat je even weten hoe de gevangenis was?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |