quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:30 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Misschien ben ik haar gajes wel..of die PR-mevrouw![]()
werk voor mij, slaaf!
Dat lijkt me op zijn zachtst gezegd niet verstandig...we hebben geen zin in nog zo'n rondje ongefundeerde waanzinquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:32 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
je begrijpt dat je solliciteert naar een 2e dragorius is een infiltrant-topic?
..kleine moeite....
Shit, onder mijn verkeerde account gepostquote:
quote:
Dat verbranden helpt alleen als je dat doet gehuld in een string van aluminiumfolie ingelegd in olijfolie... anders komen de stralen van planeet X nog door.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:39 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
We gaan er niet in trappen, we hebben je door, we gaan flyers uitdelen op drukke kruispunten, en dvd's verbranden !!! (dat laatste schijnt te helpen, ik hoor er veel mensen over)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Shit, onder mijn verkeerde account gepost
Mind-control > waar het stoffelijke is, hoeft het geestelijke niet te zijnquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:41 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
gecontroleerd, en bevestigd door een rode die wel te vertrouwen is ( niet danny)...
Ander ip adres, in een andere woonplaats... al was je mega-mindy kon je nog niet zo snel rennen...
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:38 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Shit, onder mijn verkeerde account gepost
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:19 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
zo dan....
36:38:3a:36:64:3a:36:64:3a:32:65:3a:32:65:3a:32:65:3a:32:30:3a:37:61:3a:36:66:3a:32:30:3a:37:36:3a:36:35:3a:37:32:3a:32:30:3a:36:37:3a:36:35:3a:36:65:3a:36:66:3a:36:35:3a:36:37:3a:32:30:3a:36:34:3a:36:35:3a:36:65:3a:36:62:3a:32:30:3a:36:61:3a:36:35:3a:33:6
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:43 schreef vanwelleer het volgende:
[..]
we hebben je gevonden...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Zat er dus toch een tracker in mijn curry
Vanmiddag was een Koreaan nog zo lief een poging te doen mijn FTP server te hacken. Becht maar op! Wie was het!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Zat er dus toch een tracker in mijn curry
*gaap... goedemorgen BNWquote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:05 schreef vanwelleer het volgende:Senesta,.... ik geloof dat we de oplossing hebben hoor......
Niet zo cryptisch, nu volg ik het niet meerquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:32 schreef senesta het volgende:
Oh... maar de oplossing heb ik al![]()
Die heb je me eerder al gegeven en ik weet zeker dat je me die oplossing nog wel een keer gaat geven
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 02:05 schreef vanwelleer het volgende:Senesta,.... ik geloof dat we de oplossing hebben hoor......
...-- -.... ---... ...-- ---.. ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... ....- ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... ....- ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... -.... ..... ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... -.... ..... ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... -.... ..... ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... ...-- ----- ---... ...-- .- ---... ...-- --... ---... -.... .---- ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... -.... ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... ...-- ----- ---... ...-- .- ---... ...-- --... ---... ...-- -.... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- ..... ---... ...-- .- ---... ...-- --... ---... ...-- ..--- ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... ...-- ----- ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- --... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- ..... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... ..... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... -.... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- ..... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- --... ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... ...-- ----- ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- ....- ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- ..... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... ..... ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... ..--- ---... ...-- .- ---... ...-- ..--- ---... ...-- ----- ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... -.... .---- ---... ...-- .- ---... ...-- -.... ---... ...-- ..... ---... ...-- .- ---... ...-- ...-- ---... -....
Toch,..... jongens ?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:33 schreef Exoteria het volgende:
Het is bloedje heet!
Nog even en je kan geroosterde Exo eten.
Je bent om op te vreten?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:33 schreef Exoteria het volgende:
Het is bloedje heet!
Nog even en je kan geroosterde Exo eten.
Kun je nog een hint geven? Ik snap het nietquote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:14 schreef ToT het volgende:
[..]
.Je kunt raden hoe ik er nu aan toe ben!
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 14:15 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kun je nog een hint geven? Ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |