Haha maakt niet uitquote:Op maandag 19 oktober 2009 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik bedacht me later dat ik je helemaal niet wilde laten schrikken met doenscenario'sIk bedoel, wat er met Dinkie was was zeker naar, maar ik heb geen idee hoe vaak zoiets voor komt bij cavia's
![]()
Ik bedoelde het alleen als ehh. Opsteker. I guess. For lack of a better term![]()
Dus sorry voor het overdadige dramatische effect
Wat een lieve cavia'tjes en leuke namen! Ik vind die langhaartjes er zo schattig uit zien, met hun krulletjes. Leuk hok ook! En die blauwe oogjesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:24 schreef elvira88 het volgende:
Ik heb sinds 2 weken twee cavia meisjes. Josje en Bente. Ze zijn zusjes (is dat te zien?)
Het zijn merino caviaatjes, vandaar de krullen.
groetjes elvira
Bedankt voor je reactie zo snel! Mijn kooi is 120x60, voor de drie zeugjes. Ik denk niet dat daar nog een beertje bij past. Als het echt uit de hand gaat lopen en als ik nog een keer een wondje vind koop ik wel een kooi van 140x60. Dit hok is echt net nieuw dus die kan ook nog voor een goede prijs weg. Met andere woorden, een nieuw hok is geen probleem. Of ik koop er een kleinere kooi voor haar en een beertje bij. Zou een lief zeugje ook niet bij haar kunnen? Misschien is het ook wel gewoon kibbelen hoor, maar het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik cavia's had en dit herken ik niet. Probleem is ook dat we haar niet weer terug kunnen doen, want dan moeten de andere 2 ook (ze komen uit de opvang en dit staat in het contract). En ik vind dit eigenlijk wel de liefste van de 3quote:Op zondag 1 november 2009 16:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Het kan ook zijn dat je huidige kooi al te klein is voor ze (120x60 is toch wel een minimum voor 3 forse caafs) en dat ze elkaar daarom in de weg lopen.
Borsteltjesquote:Op zondag 1 november 2009 19:01 schreef 1UP het volgende:
Mijn caaf'sZijn 2 mannetjes, Dodo, en Spike
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En broedelijk naast mekaar te eten van verse hooi![]()
[ afbeelding ]
Die van mij slepen het bakje met hard voer naar hun hokje, lekker makkelijkquote:Op zondag 1 november 2009 19:27 schreef oddeyed het volgende:
1UP, leuke cavia's! Ik had vroeger ook 2 borstel zeugjes. Dat houten boogje heb ik ook en als 1 van de dames daaronder gaat gooit ze hem omhoog en door het hele hok
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |