Die van mij doet de voortuin J.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef Joene het volgende:
ik haat het j. Vrouwen moeten huishouden doen , bier halen , krantje , nog meer bier halen . Mn kleren klaar leggen mn broodsmeren , vreten koken , pijpen , neuken . en vooral hun mond houden maarja.
Gloeiende Gloeiende JK. ik heb net nog een fiets naar de maker gebracht ervoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar als er een band geplakt moet worden, of asbest verwijderd....
Die van mij ook soms , als ze zin hebt.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Die van mij doet de voortuin J.
Niet alles is negatief he.
Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Gloeiende Gloeiende JK. ik heb net nog een fiets naar de maker gebracht ervoorik had er geen krag voor.
whehehe , najah onze tuin was vrij knap toen wij hier kwamen wonen enzo. Dus beetje dezelfde stijl gehouden.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:
Ik wil het trouwens ook wel doen hoor. Maar dat zou dan meer in te trant zijn vanneh....
"Hallo? Asfaltknaller.com? Ja, hallo, wanneer kunt u?"
whehehe mooi verhaal , ik had een lease auto en mn ruitenvloeistof was opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET..
ik heb ook 2 linkerhanden dus .... wat dat aangaat heb ik wel menigmaal getwijfelfd aan een eigen huis dus.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET..
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ook zoiets. Mijn vriendin mag graag in de tuin werken.
Maar ja, soms moeten er grote gaten gegraven worden en zware planten verplaatst.
Om redenen die niet altijd helemaal duidelijk worden.
Maar het moet wel gebeuren.
En dan ben ik weer het bokje.
Hilde wil bomen kappen , ik heb een ketting zaag , ik zei ga je gang.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, ook zoiets. Mijn vriendin mag graag in de tuin werken.
Maar ja, soms moeten er grote gaten gegraven worden en zware planten verplaatst.
Om redenen die niet altijd helemaal duidelijk worden.
Maar het moet wel gebeuren.
En dan ben ik weer het bokje.
Ja, precies. Sommige collega's hier ook. "och zo'n badkamertje tegelen doe je toch ff in een avondje zelf!". Ehhhhh. Nee?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehe mooi verhaal , ik had een lease auto en mn ruitenvloeistof was op
ik ermee naar de garage , die kerel pissed off ken je dat zelf niet ?
ik zeg , jij hebt er voor geleerd![]()
![]()
Misschien doet ze het ook gewoon zodat we er later weer fijn over kunnen communiceren.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Jarno het volgende:
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.
Dat snap ik ook nooit.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.
Een kettingzaag hebben is dan wel weer stoer.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Hilde wil bomen kappen , ik heb een ketting zaag , ik zei ga je gang.
maar ze staan er dus nog
Badkamer tegelen hebben we mensen voorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, precies. Sommige collega's hier ook. "och zo'n badkamertje tegelen doe je toch ff in een avondje zelf!". Ehhhhh. Nee?
ik kocht hem nadat ik chainsaw massacre had gezienquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Een kettingzaag hebben is dan wel weer stoer..
Tuurlijk, een CV zelf ophangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Badkamer tegelen hebben we mensen voor![]()
Wij willen zo een nieuwe cv in de huis je weet wel .... scheeld op de energie rekening.
Dus wij offerte's zegt zo een kerel , kan je makkelijk zelf ! , ik zeg ja doei
Jonge, je kunt het toch zelf aanleggen en dan laten testen door een pro?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:
Tuurlijk, een CV zelf ophangen. En dan drie dagen later het hele blok ontploft omdat ik niet knelkoppeling xyz heb gebruikt en we hard gas ofzo blijken te hebben!
.
precies , en wij gaan dat ding dus huren enzo (27,50 per maand 5 jaar lang en dan is die van jezelf) inclusief ophangenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:
[..]
Tuurlijk, een CV zelf ophangen. En dan drie dagen later het hele blok ontploft omdat ik niet knelkoppeling xyz heb gebruikt en we hard gas ofzo blijken te hebben!
.
Ben je wel helemaal lekker in je hoofd , wij zijn nerds.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jonge, je kunt het toch zelf aanleggen en dan laten testen door een pro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |