abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71655292
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef Joene het volgende:
ik haat het j. Vrouwen moeten huishouden doen , bier halen , krantje , nog meer bier halen . Mn kleren klaar leggen mn broodsmeren , vreten koken , pijpen , neuken . en vooral hun mond houden maarja.
Die van mij doet de voortuin J.

Niet alles is negatief he.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71655294
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar als er een band geplakt moet worden, of asbest verwijderd....
Gloeiende Gloeiende JK. ik heb net nog een fiets naar de maker gebracht ervoor ik had er geen krag voor.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71655308
Ik wil het trouwens ook wel doen hoor. Maar dat zou dan meer in te trant zijn vanneh....

"Hallo? Asfaltknaller.com? Ja, hallo, wanneer kunt u?"
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_71655314
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Jarno het volgende:

[..]

Die van mij doet de voortuin J.

Niet alles is negatief he.
Die van mij ook soms , als ze zin hebt.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_71655347
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:46 schreef Joene het volgende:

[..]

Gloeiende Gloeiende JK. ik heb net nog een fiets naar de maker gebracht ervoor ik had er geen krag voor.
Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET. .
pi_71655359
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:47 schreef Jarno het volgende:
Ik wil het trouwens ook wel doen hoor. Maar dat zou dan meer in te trant zijn vanneh....

"Hallo? Asfaltknaller.com? Ja, hallo, wanneer kunt u?"
whehehe , najah onze tuin was vrij knap toen wij hier kwamen wonen enzo. Dus beetje dezelfde stijl gehouden.
pi_71655400
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

Doe ik ook. Ik vind het zo'n raar verschijnsel dat iedereen maar alles zou moeten kunnen. Of moet proberen. Flikker op, ik wil helemaal niet weten hoe een knelkoppeling x aan pijpje (whehe) y gesoldeerd moet worden. Daar zijn mensen voor opgeleid, die verdienen er hun brood mee. Leuk als mensen er aardigheid in hebben hoor, maar dat HEB IK DUS NIET. .
whehehe mooi verhaal , ik had een lease auto en mn ruitenvloeistof was op
ik ermee naar de garage , die kerel pissed off ken je dat zelf niet ?
ik zeg , jij hebt er voor geleerd
pi_71655415
Oja, ook zoiets. Mijn vriendin mag graag in de tuin werken.
Maar ja, soms moeten er grote gaten gegraven worden en zware planten verplaatst.
Om redenen die niet altijd helemaal duidelijk worden.
Maar het moet wel gebeuren.
En dan ben ik weer het bokje.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_71655423
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef Jarno het volgende:

[..]

ik heb ook 2 linkerhanden dus .... wat dat aangaat heb ik wel menigmaal getwijfelfd aan een eigen huis dus.
pi_71655431
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar ja, soms moeten er grote gaten gegraven worden en zware planten verplaatst.
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.
pi_71655437
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hilde wil bomen kappen , ik heb een ketting zaag , ik zei ga je gang.

maar ze staan er dus nog
pi_71655453
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:49 schreef Joene het volgende:

[..]

whehehe mooi verhaal , ik had een lease auto en mn ruitenvloeistof was op
ik ermee naar de garage , die kerel pissed off ken je dat zelf niet ?
ik zeg , jij hebt er voor geleerd
Ja, precies. Sommige collega's hier ook. "och zo'n badkamertje tegelen doe je toch ff in een avondje zelf!". Ehhhhh. Nee?
pi_71655454
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Jarno het volgende:
Dat doet ze dus ook zelf! Ik zie ook niet in waarom dat mannenwerk zou moeten zijn.
Misschien doet ze het ook gewoon zodat we er later weer fijn over kunnen communiceren.
pi_71655455
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat snap ik ook nooit.

Tot ze begint te zeiken of ik mn overhemden wil strijken
pi_71655465
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:51 schreef Joene het volgende:

[..]

Hilde wil bomen kappen , ik heb een ketting zaag , ik zei ga je gang.

maar ze staan er dus nog
Een kettingzaag hebben is dan wel weer stoer. .
pi_71655494
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, precies. Sommige collega's hier ook. "och zo'n badkamertje tegelen doe je toch ff in een avondje zelf!". Ehhhhh. Nee?
Badkamer tegelen hebben we mensen voor

Wij willen zo een nieuwe cv in de huis je weet wel .... scheeld op de energie rekening.

Dus wij offerte's zegt zo een kerel , kan je makkelijk zelf ! , ik zeg ja doei
pi_71655500
Een echte kerel doet dat met zijn manchete, net als Less Trout.
pi_71655513
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:52 schreef Jarno het volgende:

[..]

Een kettingzaag hebben is dan wel weer stoer. .
ik kocht hem nadat ik chainsaw massacre had gezien
pi_71655522
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Badkamer tegelen hebben we mensen voor

Wij willen zo een nieuwe cv in de huis je weet wel .... scheeld op de energie rekening.

Dus wij offerte's zegt zo een kerel , kan je makkelijk zelf ! , ik zeg ja doei
Tuurlijk, een CV zelf ophangen . En dan drie dagen later het hele blok ontploft omdat ik niet knelkoppeling xyz heb gebruikt en we hard gas ofzo blijken te hebben! .
pi_71655548
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:
Tuurlijk, een CV zelf ophangen . En dan drie dagen later het hele blok ontploft omdat ik niet knelkoppeling xyz heb gebruikt en we hard gas ofzo blijken te hebben! .
Jonge, je kunt het toch zelf aanleggen en dan laten testen door een pro?
pi_71655555
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:54 schreef Jarno het volgende:

[..]

precies , en wij gaan dat ding dus huren enzo (27,50 per maand 5 jaar lang en dan is die van jezelf) inclusief ophangen nou krijg lekker de vinketering daar wil ik dat ding niet eens voor aanraken
pi_71655584
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Jonge, je kunt het toch zelf aanleggen en dan laten testen door een pro?
Ben je wel helemaal lekker in je hoofd , wij zijn nerds.

Wij kennen alleen computers tv's playstations en hifi sets aansluiten en dan moeten ze wel op IP gaan anders huren we iemand in.
pi_71655588
Oooh, het gaat alleen om een CV-ketel.
Wees dan duidelijk!
pi_71655618
Wat denk jij dan dat ik bedoel plaspop ? de verwarming ?
pi_71655625
stomme werkelozen moet je ook altijd alles uitleggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')