Bij een gouden Speedo reflecteert de zon er beter op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Joene het volgende:
ik heb gewoon een zwarte speedo men, zo een waarin je mn snikkel goed ziet.
Neem je wel zo een lekker cranberry sapje mee?!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hallo.
Ik kom eraan met mijn gouden Speedo.
Oh ja, nu autorijden is niet zo'n puik plan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:08 schreef Foxy-lady het volgende:
Neem je wel zo een lekker cranberry sapje mee?!
Ze vraagt toch geen geld!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Zit je jezelf nou gewoon te prostitueren hier?
Zolang ze maar inkomsten afdraagt toch?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
Enkel een cranberrysapje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:11 schreef Tally het volgende:
Ze vraagt toch geen geld!
ik bedoel meer is het tepelwater ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:07 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Koud genoeg om onze hete zwetende lichamen in af te koelen!
Ik vraag alleen maar wat gezelschap voor in het zwembad ja.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:10 schreef Armageddon het volgende:
ja wat een loser ben ik met mn 3e biertje in een half uur.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:09 schreef Jarno het volgende:
Haha, jullie sukkels allemaal met je tuin en zwembaden en drank enzo.
Ik mag tenminste gewoon lekker werken tot vanavond laat! So there! Nanananana!
ik kom er zo in leggen hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:13 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar wat gezelschap voor in het zwembad ja.
WANT JIJ BENT ER NIET!!!!!!!!
in mn hendig sjieke 405 ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ik met je meerijden vanaf HS?
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Enkel een cranberrysapje.
En eventueel etwas pappiges und weiß, gnagna.
Ah nee joh, gewoon zeggen dat er zo een vadsige kibbelingmeeuw overvloog.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.
Neeeee men , die was gewoon ff zonder olie je weet tog . paar liter supermarkt olie er weer in en hij was weer heel joh.quote:
als jij gewoon niet uitspuugt maar doorslikt heb je toch geen last van die klodders ?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Als je de drijvende klodders maar zelf uit het zwembad vist, anders krijgt Arma nog argwaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |