Sporten met vriendenquote:
Mjah, ik had inderdaad af kunnen bellen, totaal niet aan gedacht. Maar ik had een van de hoogste opkomst in de zomer, en nu wordt er imo een beetje overtrokken gereageerd op 2x afwezigheidquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:21 schreef renedis het volgende:
trainen bitch!
eigen schuld, had je maar moeten afbellen
Ik denk niet dat hij bedoelt dat hijzelf een conditietraining gaat doen hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef plusminus het volgende:
Straftraining is voor hele slechte trainers..
het probleem is dat ik 10 jaar niet heb gevoetbald. Mijn planning is dus dat ik de komende paar maanden dus dat eerst maar weer eens ga leren, en door inzet tegen januari ga proberen eens bij het eerste in te vallen oid.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef just me het volgende:
Als je echt zo fanatiek bent dan ga je voor het 1e en niet voor het 2e !
Was het een persoonlijke mail, of een generieke naar nog wat lamme zakken?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Mjah, ik had inderdaad af kunnen bellen, totaal niet aan gedacht. Maar ik had een van de hoogste opkomst in de zomer, en nu wordt er imo een beetje overtrokken gereageerd op 2x afwezigheid
Naar mij en nog 3 lamme zakken, te weten die 3 vrienden van mijquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:26 schreef Timmor het volgende:
[..]
Was het een persoonlijke mail, of een generieke naar nog wat lamme zakken?
Uhm, 5e oid. Maar ze zijn een jaartje geleden pas ontstaan, en de spelersgroep lijkt voldoende kwaliteit en fanatisme genoeg te hebben om snel hoger te spelen, wat ze dan ook erg graag willen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:31 schreef just me het volgende:
Hoeveelste klasse speelt die club van jou dan?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang je ziek zou moeten zijn om een bepaalde ziekte te hebben, omdat ik mij de laatste keer dat ik ziek was niet kan herinneren. Ik had echter een flinke verkoudheid gecombineerd met een hoge temperatuur (39.5). Mij werd verteld door mijn moeder (verpleegkundige) dat dat onder griep valt, maar ik zal haar onkunde even doorgeven wanneer ik haar vanavond zie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef justmattie het volgende:
Als je griep hebt ben je niet na 2 dagen weer beter. Je was gewoon een beetje verkouden
Tja, ik had inderdaad af moeten bellen, simpelweg totaal niet aan gedacht doordat ik niet meer gewend ben om in zo'n teamverband te denken. Maar ach, als hij er vrolijk van wordt als ik een avondje rondjes huppel en sprintjes trek, dan doe ik dat, zo lang ik dan zaterdag weer wel op een normale wijze mee mag trainenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:41 schreef 3keernix het volgende:
Coach heeft gelijk TS is onsportief bezig! Goed voor je TS!
Hehe, je moeder heeft een thermometer in je arie gedouwd, hoe voel je je nou? Vies hé...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:42 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang je ziek zou moeten zijn om een bepaalde ziekte te hebben, omdat ik mij de laatste keer dat ik ziek was niet kan herinneren. Ik had echter een flinke verkoudheid gecombineerd met een hoge temperatuur (39.5). Mij werd verteld door mijn moeder (verpleegkundige) dat dat onder griep valt, maar ik zal haar onkunde even doorgeven wanneer ik haar vanavond zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |