abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71616682
Zoals ik al eerder zei gaan een paar kameraden en ik dit jaar weer eens aan voetbal doen. Na een paar jaar een beetje half af en toe wat sporten is het de bedoeling dat we er dit jaar redelijk vol tegenaan gaan. De club waar we ons hebebn ingeschreven is ook vrij fanatiek, wat ons dus in onze doelstelling helpt.
De hele zomer door boden zij op de maandagavond conditietraining aan. Geheel vrijblijvend, maar hoe beter je conditie zou zijn begin augustus, des te sneller we normale trainingen konden houden. Dus ik ben braaf naar elke training behalve 2 toen ik op vakantie was gegaan.
Deze week zouden we dan eindelijk beginnen. Zaterdag was de eerste selectietraining, maar omdat ik meteen ahd aangegeven voor het tweede team te gaan besloot ik die over te slaan, daar ik begrepen had dat ik anders enkel in de weg zou lopen. En maandag miste ik doordat ik met griep op bed lag, kan gebeuren. Maar vanavond zou ik dan eindelijk een normale training krijgen, waarbij ik eens zou leren voetballen!

Maar ja, ik kijk net in mijn mailbox, waarin een boos mailtje van mijn trainer zit dat het geen stijl was dat ik 2 keer niet was komen opdagen zonder af te bellen en dat ik vanavond wordt verwacht voor een straftraining welke een conditietraining inhoudt.

Klacht: kuttraining in het vooruitzicht
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_71616721
Voetbal
Mij mag je er voor wakker maken.
  Moderator woensdag 5 augustus 2009 @ 10:20:57 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:21:11 #4
227276 renedis
mwaaaaaaaaomm?
pi_71616736
trainen bitch!

eigen schuld, had je maar moeten afbellen
maoam is voor bazen!
pi_71616740
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:20 schreef minkuukel het volgende:
Voetbal
Sporten met vrienden

Wat mij betreft had het evengoed hockey kunnen zijn hoor
pi_71616756
Voetbal
pi_71616759
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:21 schreef renedis het volgende:
trainen bitch!

eigen schuld, had je maar moeten afbellen
Mjah, ik had inderdaad af kunnen bellen, totaal niet aan gedacht. Maar ik had een van de hoogste opkomst in de zomer, en nu wordt er imo een beetje overtrokken gereageerd op 2x afwezigheid
pi_71616777
Straftraining is voor hele slechte trainers..
pi_71616798
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef plusminus het volgende:
Straftraining is voor hele slechte trainers..
Ik denk niet dat hij bedoelt dat hijzelf een conditietraining gaat doen hoor
pi_71616828
kuttraining?

Wie mag ik kuttraining geven?
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 10:24:42 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71616830
Als je echt zo fanatiek bent dan ga je voor het 1e en niet voor het 2e !
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_71616877
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:24 schreef just me het volgende:
Als je echt zo fanatiek bent dan ga je voor het 1e en niet voor het 2e !
het probleem is dat ik 10 jaar niet heb gevoetbald. Mijn planning is dus dat ik de komende paar maanden dus dat eerst maar weer eens ga leren, en door inzet tegen januari ga proberen eens bij het eerste in te vallen oid.

Ach, en topvoetballers als Inzaghi kunnen uiteindelijk eigenlijk ook niet voetballen, dus er is nog hoop voor mij
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:26:28 #13
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_71616882
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:22 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Mjah, ik had inderdaad af kunnen bellen, totaal niet aan gedacht. Maar ik had een van de hoogste opkomst in de zomer, en nu wordt er imo een beetje overtrokken gereageerd op 2x afwezigheid
Was het een persoonlijke mail, of een generieke naar nog wat lamme zakken?
pi_71616884
Als trainer moet je spelers nooit straftraining geven want dat werkt alleen maar averechts. Je hebt al twee training gemist waardoor hij boos is en dan moet je ook nog een derde training missen
pi_71616940
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:26 schreef Timmor het volgende:

[..]

Was het een persoonlijke mail, of een generieke naar nog wat lamme zakken?
Naar mij en nog 3 lamme zakken, te weten die 3 vrienden van mij
Zij hadden bij inschrijving al gemeld dat ze wisselende diensten hebben, en dus maar 1x per 2 weken kunnen trainen en spelen, wat ook prima was. En deze week kunnen ze dus net niet. Maar ook zij hadden er niet aan gedacht het even te melden
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 10:31:05 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71616997
Hoeveelste klasse speelt die club van jou dan?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_71617027
Conditietraining is fijn
pi_71617034
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:31 schreef just me het volgende:
Hoeveelste klasse speelt die club van jou dan?
Uhm, 5e oid. Maar ze zijn een jaartje geleden pas ontstaan, en de spelersgroep lijkt voldoende kwaliteit en fanatisme genoeg te hebben om snel hoger te spelen, wat ze dan ook erg graag willen.
  † In Memoriam † woensdag 5 augustus 2009 @ 10:34:49 #19
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_71617097
5e klasse bestaat niet meer

Maar als de spelersgroep fanatiek genoeg is en iedereen bereid is om te trainen..

En je zult vast niet alleen zijn op je "straftraining"
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_71617183
Van die 4e klasse trainers die heel fanatiek gaan doen terwijl je het spel amper voetbal kunt noemen. Tevens denken ze dat ze van Gaal zijn maar eigenlijk zijn ze trainer zodat ze een paar avonden van hun vrouw wegkunnen.

People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_71617239
Als je griep hebt ben je niet na 2 dagen weer beter. Je was gewoon een beetje verkouden
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_71617279
Coach heeft gelijk TS is onsportief bezig! Goed voor je TS!
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_71617306
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef justmattie het volgende:
Als je griep hebt ben je niet na 2 dagen weer beter. Je was gewoon een beetje verkouden
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang je ziek zou moeten zijn om een bepaalde ziekte te hebben, omdat ik mij de laatste keer dat ik ziek was niet kan herinneren. Ik had echter een flinke verkoudheid gecombineerd met een hoge temperatuur (39.5). Mij werd verteld door mijn moeder (verpleegkundige) dat dat onder griep valt, maar ik zal haar onkunde even doorgeven wanneer ik haar vanavond zie.
pi_71617348
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:41 schreef 3keernix het volgende:
Coach heeft gelijk TS is onsportief bezig! Goed voor je TS!
Tja, ik had inderdaad af moeten bellen, simpelweg totaal niet aan gedacht doordat ik niet meer gewend ben om in zo'n teamverband te denken. Maar ach, als hij er vrolijk van wordt als ik een avondje rondjes huppel en sprintjes trek, dan doe ik dat, zo lang ik dan zaterdag weer wel op een normale wijze mee mag trainen
  woensdag 5 augustus 2009 @ 10:46:35 #25
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_71617400
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 10:42 schreef Trannellius het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb hoe lang je ziek zou moeten zijn om een bepaalde ziekte te hebben, omdat ik mij de laatste keer dat ik ziek was niet kan herinneren. Ik had echter een flinke verkoudheid gecombineerd met een hoge temperatuur (39.5). Mij werd verteld door mijn moeder (verpleegkundige) dat dat onder griep valt, maar ik zal haar onkunde even doorgeven wanneer ik haar vanavond zie.
Hehe, je moeder heeft een thermometer in je arie gedouwd, hoe voel je je nou? Vies hé...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')