Die hebben korting gekregen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt ook van die mensen (vaak van middelbare leeftijd) die ook exact dezelfde felkleurige jassen aanhebben, van die hippe ademende stof en dan gewoon EXACT dezelfde...
Met welk doel? Herkenning in de winkelstraat als eentje toevallig ergens blijft staan kijken en de ander doorloopt? Dat kan niet eens, want die stelletjes zitten ook altijd aan elkaar geplakt bij de arm
Dat doen ze zodat je een makkelijke combo kan maken met de auto.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
Je hebt ook van die mensen (vaak van middelbare leeftijd) die ook exact dezelfde felkleurige jassen aanhebben, van die hippe ademende stof en dan gewoon EXACT dezelfde...
Met welk doel? Herkenning in de winkelstraat als eentje toevallig ergens blijft staan kijken en de ander doorloopt? Dat kan niet eens, want die stelletjes zitten ook altijd aan elkaar geplakt bij de arm
Oh wat hip.....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef RSie het volgende:
erger nog, ik zag in een van mijn vele oude woonplaatsjes met regelmaat een getrouwd stelletje lopen met hun Golden retriever.
en tot overmaat van ramp hadden ze beiden een spijkerjas aan met de beeltenis van hun retrievertje op de rug.
Godverdomme dat is wel heel ernstig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef RSie het volgende:
erger nog, ik zag in een van mijn vele oude woonplaatsjes met regelmaat een getrouwd stelletje lopen met hun Golden retriever.
en tot overmaat van ramp hadden ze beiden een spijkerjas aan met de beeltenis van hun retrievertje op de rug.
Kleren van het merk Gaastra ja. Ook wel een KLB topic waard.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Dragorius het volgende:
quote:
Inderdaad, maak er eens werk van. Bij ons op het kantoor heb je ook zo'n semi-volwassen yup met van die afgeschreven derder-wereld polo's en ALTIJD het kraagje omhoogquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kleren van het merk Gaastra ja. Ook wel een KLB topic waard.
Oh ik kreeg vanmorgen anders het volgende te horen:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Gisteren tijdens het uitlaten van de dwergpoedel van Riet op kamer 146 (vannacht heb ik Riet gegeven en dan loopt ze de dag erna altijd wat moeilijk) zag ik er weer twee joggen.
Hehe, die bestaat al reedsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kleren van het merk Gaastra ja. Ook wel een KLB topic waard.
Vaak heeft die Gaastra ellende ook nog een soort van semi sportieve outdoor sports uitstraling maar hebben de mensen die het dragen doorgaans een BMI van boven de 40.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Inderdaad, maak er eens werk van. Bij ons op het kantoor heb je ook zo'n semi-volwassen yup met van die afgeschreven derder-wereld polo's en ALTIJD het kraagje omhoog
Waarom waarom WAAROM??
Zien ze dan niet in hun spiegel thuis dat ze echt een uitstraling hebben die zo kokhals-opwekkend is dat zelfs krakers nog lieflijker en hardwerkender eruitzien.
Dat zou goed kunnen, ik ben tekeergegaan als een beestquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh ik kreeg vanmorgen anders het volgende te horen:
De cursus rietdekken is afgelast. Riet is ziek.
Ja, van die sportief ogende zeilbootjes erop of zo'n mannelijke vorm die dan een sportieve houding aanneemt, dan wil je de rest van de letters lezen maar dan kan dat niet omdat die polo aan de onderkant opbolt over die vettige zweterige bierpens van de drager heenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Vaak heeft die Gaastra ellende ook nog een soort van semi sportieve outdoor sports uitstraling maar hebben de mensen die het dragen doorgaans een BMI van boven de 40.
al reeds?quote:
Opgekropte frustraties??quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:28 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja, van die sportief ogende zeilbootjes erop of zo'n mannelijke vorm die dan een sportieve houding aanneemt, dan wil je de rest van de letters lezen maar dan kan dat niet omdat die polo aan de onderkant opbolt over die vettige zweterige bierpens van de drager heen
En er loopt altijd, altjid zo'n zweterige pad naast met van die dikke slierten vettig haar waar de uitgroei niet meer te onderscheiden is van de huidschilfers op het hoofd, met zo'n "spaghetti-truitje" (bji een ander zou het een jurk zijn) en dat is altijd wit, zodat je vol zicht hebt op zo'n aftandse HEMA-bh waar die klotsende krimpende ballonnen veel te vrij in ronddwalen, en dan hebben ze allebei van die afzichtelijke sandalen aan
Zo..dat ben ik ook weer kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |