Welke laatste?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Damn, heb ik zeker weer net de laatste gemist....
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:41 schreef zebaz het volgende:
[..]
En nu heb je kramp in je beide middelvingers?
Ha Cobraquote:
quote:
Min of meer, op de Singel zitten ook hoeren, verder haarlemmerdijk, leidsestraat oversteken en dan koningspleinquote:
Maar wel gedaan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Min of meer, op de Singel zitten ook hoeren, verder haarlemmerdijk, leidsestraat oversteken en dan koningspleinen ik moest langs het stuk waar die jongen laatst is overreden, dat wilde ik eigenlijk niet
Dat is wel een flinke degradatie voor de SC'ers. Verworden tot een tijdsverdrijf tijdens het reizen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:nu onderweg naar amsterdam dus ik heb weer even de tijd om te SCen
![]()
![]()
Dat is toch Donald Duck time?quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke degradatie voor de SC'ers. Verworden tot een tijdsverdrijf tijdens het reizen.![]()
Is goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]zal het weer met jullie goedmaken
saffie?
Met welk wapen heb je geschoten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:05 schreef Etcetera het volgende:Ben naar de kkw-sim van de legerbasis Oirschot geweest, was lachen. en uiteraard had ik het wapen wat het niet goed deed
Maar het was een leuke ervaring
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef MaJo het volgende:
Na mijn blaasontsteking ben ik nu snipverkouden
Neuh, misschien had ik dan nog wel wat kunnen rakenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:11 schreef Cobra4 het volgende:
Lag er geen Minimi om mee te schieten?
Ja fijn hequote:
Ah, gelukkig.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja fijn hemaar blaasontsteking is vrijwel over
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |