quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:26 schreef DoimeN het volgende:
Iedereen kijkt mij ook vaag aan
Heeft die harde, koude, stalen bank van je een hallucinerend effect ofzo?quote:ik zit hier in een vetrekhal alleen, helemaal alleen
Dan toon je respect en maakt een praatje met die gasten, wie weet nemen ze je mee naar een kantine en krijg je een broodje met wat koffie.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:26 schreef DoimeN het volgende:
Iedereen kijkt mij ook vaag aan, ik zit hier in een vetrekhal alleen, helemaal alleen.
Soms komen er nog wel tsjechisch blaffende Marechaussee (oid) met grote geweren.
Kutzeg.
Ik mag blij zijn als ze me niet meenemen voor rectaal onderzoek.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:30 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dan toon je respect en maakt een praatje met die gasten, wie weet nemen ze je mee naar een kantine en krijg je een broodje met wat koffie.
Ladies and gentlemen, we got a bolletjesslikker!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:32 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ze me niet meenemen voor rectaal onderzoek.
Ja drugs van amsterdam naar praag brengen, kankerlogisch ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:43 schreef o.us het volgende:
[..]
Ladies and gentlemen, we got a bolletjesslikker!
Ik weet. Real pro's doen het met hun waggie, jewaiiitzzzz/quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:49 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Ja drugs van amsterdam naar praag brengen, kankerlogisch ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |