Wat snap je niet aan racisme?quote:
In dit topic staat aardig wat: Waarom hebben negers altijd petjes opquote:
nigger nigger nigger denk ik eerder, maar das logischquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef justmattie het volgende:
Je bedoelt. Kutgristen enzo ?
En hij is nota bene zelf mod.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In dit topic staat aardig wat: Waarom hebben negers altijd petjes op
Dat is nog het meest rare idd.quote:
Ik zie de_boswachter een misplaatste grap maken waar iedereen overheen valt. Dat lijkt me eerder een voorbeeld van hoe FOK!kers tegen racisme zijn. Meer voorbeelden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
In dit topic staat aardig wat: Waarom hebben negers altijd petjes op
quote:
quote:Racisme
Racisme kan omschreven worden als een ideologie waarbij uitgegaan wordt van de superioriteit van de ene etnische groep ten opzicht van de andere groep.
Vroeger werd in het kader van deze ideologie vooral gewezen op de biologische verschillen. Tegenwoordig worden culturen tegenover elkaar geplaatst.
Dat niet alleen, en ik laat me hierover voor de enige keer even uit: het gesmijt met kanker danwel kk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Fascination het volgende:
Mwah niet alleen racistische reacties he, maar ik vind het ook te ver gaan ja.
Je doelt op die taalfout?quote:
Er staan meer verwerpelijke posts in dat topic (of misschien worden ze nu weggemod).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik zie de_boswachter een misplaatste grap maken waar iedereen overheen valt. Dat lijkt me eerder een voorbeeld van hoe FOK!kers tegen racisme zijn. Meer voorbeelden?
Oh god.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:43 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Dat niet alleen, en ik laat me hierover voor de enige keer even uit: het gesmijt met kanker danwel kk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |