Serieus! Mijn ouders gaan daar nog weleens op vakantie!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:59 schreef Mirjam het volgende:
cap d'agde is hét swingersparadijs, dus niet zo gek dat je daar een geschikt swingersstel bent tegengekomen
Jullie zijn verslaafd aan seks. Ik adviseer jullie zo snel mogelijk professionele hulp te zoeken voor het helemaal uit de hand loopt. Verslaving verwoest jezelf, je moet er wat tegen doen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Mandy_snoepje het volgende:
we kunnen nog steeds niet zonder elkaar én niet meer zonder onze hele spannende sex dates
Dit dus en als je met verschillende meiden wilt neuken, blijf je toch lekker singlequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:26 schreef Fusebox het volgende:
Zo jong en dan al verdorven. For fucks sake jullie zijn 21 en 25 en gedragen je als een stel dat swingen nodig heeft om spanning in je seksleven te brengen. Volgens mij is er dan iets goed mis!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Dit dus en als je met verschillende meiden wilt neuken wilt vrijen, blijf je toch lekker single
Scherp.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom heb ik toch het ide dat de TS a) niet echt is en b) alleen dat weggehaalde linkje wilde spammen?
Wat ben jij voor een preutse user. Allerlei posts met het verbeteren van taalgebruikquote:
Nee. Ik denk dat jullie het hebben uitgevonden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef Mandy_snoepje het volgende:
Zijn er hier mensen die het of wel eens gedaan heeft?![]()
De nieuwe klitkloon.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een preutse user. Allerlei posts met het verbeteren van taalgebruik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |