Nou ja, de Portugezen hebben geen kans gehad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef Kopbal het volgende:
Ik moest toch wel stiekem gniffelen bij de 1-1, helemaal omdat je het eigenlijk al 90 minuten van tevoren zag aankomen
Dat is 2,5% idiootquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:30 schreef Wilskracht het volgende:
Als je 2e wordt heb je 4% kans op de championsleague
50% kans om de eerste wedstrijd te winnen en 5% kans om de tweede tegen Arsenal of Atletico Madrid te winnen.
Oh das maar ff. Jij al 3 jaar in de CLquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij bent sinds 22.34 uitgeluld.
Ik denk dat als het NAC vanavond was geweest dat ze niet zo zouden hebben gereageerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als het echt je rivaal is ja, maar een groot deel van de users die nu juichen zouden dat bij de uitschakeling van iedere willekeurige Nederlandse club gedaan hebben en dan heeft het niets meer met rivaliteit te maken.
Wat heeft Ajax er dan mee te makenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mijn eigen club heeft hier niets mee te maken, het gaat nu over Twente en Ajax en de voorronde CL.
Lul niet zo dom. 4 jaar geleden was er geen Ajacied die zich over Twente of AZ druk maakte, nu wil half Amsterdam ze kapot.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:28 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Alsof Feyenoorders bekend staan om hun goede band met die moffenHou alsjeblieft op vent, met je moraalridderige gedoe hier.
En jij al sinds 1965, point being?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef need2009 het volgende:
[..]
Oh das maar ff. Jij al 3 jaar in de CL
Ik ben ook een Ajaxsupporter, maar ik vind dit zo ontzettend zonde.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik denk dat als het NAC vanavond was geweest dat ze niet zo zouden hebben gereageerd.
Het komt gewoon omdat er sinds een paar maanden een aantal Twentejochies flink lopen te trollen, tot in het Ajax-topic aan toe.
Dat er Ajax supporters zijn die ze nu uitlachen vind ik dus niet zo gek.
Ik persoonlijk kon ook een glimlach niet onderdrukken maar vind het verschrikkelijk voor Twente zelf en helemaal voor McClaren. Ik zou die man zelfs nog de CL-winst gunnen.
Is ook zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik denk dat als het NAC vanavond was geweest dat ze niet zo zouden hebben gereageerd.
Het komt gewoon omdat er sinds een paar maanden een aantal Twentejochies flink lopen te trollen, tot in het Ajax-topic aan toe.
Ik persoonlijk kon ook een glimlach niet onderdrukken maar vind het verschrikkelijk voor Twente zelf en helemaal voor McClaren. Ik zou die man zelfs nog de CL-winst gunnen.
Als jij Fok als graadmeter voor half Amsterdam aanzietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. 4 jaar geleden was er geen Ajacied die zich over Twente of AZ druk maakte, nu wil half Amsterdam ze kapot.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
McClaren is een toffe vent inderdaad.quote:Ik persoonlijk kon ook een glimlach niet onderdrukken maar vind het verschrikkelijk voor Twente zelf en helemaal voor McClaren. Ik zou die man zelfs nog de CL-winst gunnen.
Half Amsterdamquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. 4 jaar geleden was er geen Ajacied die zich over Twente of AZ druk maakte, nu wil half Amsterdam ze kapot.
Hoort bij het voetbal. Een nieuwe rivaliteit is zo geboren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uhm die 30 "AHAHAHAV AJAX NEEMT WRAAK!1!!| WHAAA DIE BOEREN DACHTEN DAT ZE BETER DAN HET GROTE AJAX WAREN MAAR NU LIGGEN ZE ERUIT, GERECHTIGHEID HAHAHA!!!H11quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax er dan mee te makenKom op zeg
Dus de keeper heeft 'm toch niet gekregen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef ASroma het volgende:
nou een conclusie van de avond, gelukkig scoorde wisgerhof en niet Postiga 0.2
Zo groot is zijn leventjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als jij Fok als graadmeter voor half Amsterdam aanziet.
En dat gebeurt nooit in het Twente-topic.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:33 schreef cheqy het volgende:
[..]
Het komt gewoon omdat er sinds een paar maanden een aantal Twentejochies flink lopen te trollen, tot in het Ajax-topic aan toe. Dat er Ajax supporters zijn die ze nu uitlachen vind ik dus niet zo gek.
Nee, want 2 van de 3 voorbeelden die jij noemt komen niet uit Rotterdam.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Half AmsterdamJe bent nog dommer als dat je je voordoet
Jij, Jorienvdherik en Dirk-Kuijt zijn allen zwakbegaafd, de helft van Rotterdam is het nu ook?
Ik vind het nog meer sad dat er Ajacieden anti-Twente zijn omdat een vijftal supporters op FOK! een beetje trollerig zijn t.o.v. Ajax. Alsof die representatief zijn voor alle Twentefans.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben ook een Ajaxsupporter, maar ik vind dit zo ontzettend zonde.En ja, van die trolmensen heb je idd wel steeds meer in het Ajaxtopic, maar ik moet er meestal gewoon om lachen.
En je maakt jezelf nog dommer met deze postquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, want 2 van de 3 voorbeelden die jij noemt komen niet uit Rotterdam.
Lijkt toch wel een beetje een Nederlandse kwaal om het in belangrijke wedstrijden in de laatste minuut of in blessuretijd weg te geven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |