Echt nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:46 schreef Goover het volgende:
Als ik spuit 11 ben, dan spijt het mij. Maar ik vind Uprising doet mij enorm denken aan Whomanizer van Britney Spears.
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:42 schreef Duizendpootje het volgende:
oeh pittige foto!
is er nou nog geen album leak?!
Nog twee weekjes geduld, we krijgen sowieso wel wat na 4/5 September na de Teignmount gigs te horenquote:Op maandag 24 augustus 2009 15:04 schreef Duizendpootje het volgende:
ik begin een beetje ongeduldig te worden nou..
Bij de meest grotere tijdschriften verkopers (Bruna enz.).quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:08 schreef Sprouts het volgende:
Nieuwe fotoshoot voor magazine Q; de eyeliner is terug!![]()
Weet iemand trouwens of je dat blad in Nederland kan krijgen?
Goede albums, daar moet je inkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk vrijwel allemaal niet erg interessantHoop dat dat nog komt.
Stiekem vind ik de eerste indruk ook niet echt verpletterend.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 10:53 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk vrijwel allemaal niet erg interessantHoop dat dat nog komt.
Ben ik nou zo dom of is deze zin gewoon vaag geformuleerd?quote:NrbrtHalverwege het Muse interview. Bellamy: ‘Ik heb paranoïde schizofrene neigingen' en meer leuks. Ondertussen staat de nwe Benjamin Herman op.
quote:Radio 1 will be down in Devon on Saturday 5th September where Zane will be DJing just before the show.
On the following Monday 7th September, you'll be able to hear highlights from the DJ set AND the headlining gig itself as Radio 1 presents Muse Night - 5 hours dedicated to one of the UK's finest rock bands!
There will also be a special documentary, Muse At Ten, celebrating a decade of Muse. Including unparallelled access to their mysterious underground studio, the doc will include behind-the-scenes stories from the making of their new album 'The Resistance'.
Muse Night will conclude with a visit to Radio 1's Muse Vault - giving new fans the chance to hear the band's first ever appearances on Radio 1 and the acclaimed conspiracy show, Stairway To Devon, exploring the inner-minds of Muse.
You'll also be able to watch highlights from the September 5th gig on the red button on your TV from 9pm!
Nice !quote:
Die Blissquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 02:43 schreef Revje1 het volgende:
Om in de stemming te blijven hier een filmpje van iemand die zelf United States of Eurasia inmekaar heeft gezet. Erg mooi!
Bliss
Idd, bij muse.mu of amazon.co.uk. Daar kost het zo'n 9 tot 10 pond (ex verzendkosten), in tegenstelling tot 20 euro bij de FRS.quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:36 schreef annoh het volgende:
tvp voor de gelekte cd! Ik kan niet wachten. Waar kan ik de cd het best pre-orderen?
CdWow is het goedkoopst toch?quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:17 schreef Sprouts het volgende:
muse.mu! Krijg je er ook nog wat kekke downloads bij![]()
Deze week een kijkje achter de schermen op de zuid-Amerika tour van vorig jaar. Leukleuk!
En danquote:
Dan hebben we het nieuwe album in huis.quote:
En hij komt de 14e pas uitquote:Op vrijdag 4 september 2009 11:55 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan hebben we het nieuwe album in huis.
Op Wikipedia staat 11 september voor de Benelux.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
En hij komt de 14e pas uit? Toch?
Vet vet vetquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:01 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Op Wikipedia staat 11 september voor de Benelux.
Ik heb hetzelfde probleem.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:58 schreef Duizendpootje het volgende:
ik heb hem nog nergens besteld..
zat te denken aan play.com, 16.99 voor de limited edition..
Maar dan heb ik hem vast de 18e pas ofzo :s
misschien toch maar bij bol voor 22.99, scheelt wel veel![]()
iemand goedkope tips dat ik hem toch de 11e in huis heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |