vind ik wel meevallen. Maar ik ben niet merkgebonden. L'oreal vind ik ook lekker!.quote:
Wat wilde je'm leren dan?quote:
ja, maar niemand gelooft die cock smoker!.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
[..]
![]()
[..]
Eh...je hebt wel goed gelezen wat er staat en bent er nog steeds trots op?
hahaha Nee, krijg steeds een aparte vermelding. Dus hoor niet bij de menigte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MIeke doet andere dingen dan tussen de lijntjes LEZEN![]()
Just as much as the cock sniffer darlingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar niemand gelooft die cock smoker!.
Lonely at the bottom of the sweet valley (high) zul je bedoelen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha Nee, krijg steeds een aparte vermelding. Dus hoor niet bij de menigte.![]()
Tis lonely op eenzame hoogte.
boven de 35 iedereen verplicht aan de Biotherm homme revitelizer van 40 euro per flesjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen. Maar ik ben niet merkgebonden. L'oreal vind ik ook lekker!.
I'm not the one telling fibs.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[quote]Just as much as the cock sniffer darling
voor mij? wat voor foto?quote:Oooooooow ik heeb nog een foto voor je op mijn gsm staan.... maar de datakabel ligt thuis.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lonely are the bottoms of the sweet valley (high) zul je bedoelen!
o, ik heb nog tien jaar tegaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
boven de 35 iedereen verplicht aan de Biotherm homme revitelizer van 40 euro per flesje
kost kapitalen maar werkt wel geweldig
Ik heb die Hydra Energetic van L'oreal, veel prettigerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen. Maar ik ben niet merkgebonden. L'oreal vind ik ook lekker!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ja, heb ik ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb die Hydra Energetic van L'oreal, veel prettiger
Dat deed m'n Nivea prutje dus wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, heb ik ook.
Als het maar geen vettige laag op je smoel laat.
smeer jij s avonds voor je naar bed gaat? (nee, niet je brood)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat deed m'n Nivea prutje dus wel.
En van deze merk ik na 5 minuten niet meer dat het er op zit. Alleen m'n huid is gladder en vitaler
Rimpel-ze!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:53 schreef Eustace. het volgende:
Eustace is even veel te lang douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |