Heb ik ook tijdje gehad, twee biosbezoekjes en het geld is er al weer uit. ^^quote:
ging je toen wel heen voor de film?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:42 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Heb ik ook tijdje gehad, twee biosbezoekjes en het geld is er al weer uit. ^^
Al mijn posts gaan de laatste tijd ook over Tumoren en Tibo'squote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het in ieder geval irritant (nou ja irritant is misschien niet het goede woord) dat je zo enorm te koop loopt met je (al dan niet) seksleven. Élke post gaat over jou en je vriendje en waar jullie het wel of niet of wat of niet gedaan hebben dat ik er echt een beetje moe van word.
Klopt, maar jou ken ik langer en je hebt het vaak genoeg over andere dingen. Al erger ik me soms ook aan jou hoor, vooral met (momenteel) je getibo enzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al mijn posts gaan de laatste tijd ook over Tumoren en Tibo's
O ja.... en Nuno-bashen
Mensen die andere mensen leuk vinden hebben het er nou eenmaal vaak overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Klopt, maar jou ken ik langer en je hebt het vaak genoeg over andere dingen. Al erger ik me soms ook aan jou hoor, vooral met (momenteel) je getibo enzo. Nu ik het toch over dingen heb waar ik me aan erger.
Maar iedereen mag natuurlijk posten wat ie wil.
Ik ben een hele maand te laat geboren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:14 schreef Great_Expectations het volgende:
Zou het kunnen dat als je te vroeg bent geboren, je er jong uit blijft zien, terwijl als je te laat bent geboren je er dan later ouder uit ziet?
Ja, dat zal wel. Mr.O heeft het bijvoorbeeld ook vaak over die date of die jongen, maar op een hele andere manier. En jij hebt het er ook vaak over, maar toch ook op een andere manier.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen die andere mensen leuk vinden hebben het er nou eenmaal vaak over
Tenminste, vooral in het begin.
Of je nou 16 of 30 bent
Nou...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een hele maand te laat geboren.
Nee dus
Poepie, ik weet zeker dat je mijn punt best begrijptquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik WERD me laatst toch hard **** door Tibo, waarna ie echt helemaal **** over **** en zo!
En toen ging ik slapen!
Trusten Erikje!
lijkt me meer dat je juist wakker werdquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:17 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik WERD me laatst toch hard **** door Tibo, waarna ie echt helemaal **** over **** en zo!
En toen ging ik slapen!
Trusten Erikje!
Hmm, nu je het zegt valt het mij ook op dat ik het erg vaak heb over mijn vriend. Komt door de nieuwigheid en ik kan het er met bijna niemand over hebben enzo, maar ik zal er voortaan op letten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het in ieder geval irritant (nou ja irritant is misschien niet het goede woord) dat je zo enorm te koop loopt met je (al dan niet) seksleven. Élke post gaat over jou en je vriendje en waar jullie het wel of niet of wat of niet gedaan hebben dat ik er echt een beetje moe van word.
Lekker blij zijn.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:23 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt valt het mij ook op dat ik het erg vaak heb over mijn vriend. Komt door de nieuwigheid en ik kan het er met bijna niemand over hebben enzo, maar ik zal er voortaan op letten.
waar erger je je nog meer aan dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik verwacht ook niet dat iemand zich anders gaat gedragen hier omdat ik me toevallig ergens aan erger. Dan zou het hier nog stil worden
.
je was rukpukkie periode alweer vergeten ? Die was toch ook soms iri?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn alle 16 jarigen zo irritant?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |