Wees gerust, dat is te zienquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit een bal geweest.
ranja en lunchpakketje mee?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik voel me net een klein kind dat op schoolreisje gaat.
@stroekie: om 16.00.
Zelfs zonder....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Je moet ook dat propellortje d'raf halen!
Memo? Ach ja, mwa.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hem in de Marais ergens achterlaten, moet hij toch snel een pariser aan de haak kunnen slaan?
en in hetzelfde tempo is jouw ijsklomp aan het smelten ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind 't stoer & hetero, dat past bij 'm (al noemt ie me nu steeds babe, mopje of donzedoosje van me, dus dat stoere brokkelt af, whehehe)
Gaan we nu gewoon lukraak 3 letterige woorden plaatsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
In de top hoeveel? Van hoeveel dagen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef mike_hunt het volgende:
34e plaats popjes![]()
![]()
30. 087 Ritmo
30. 087 Nouk84
33. 085 8108139dpths
34. 083 ToT
34. 083 mike_hunt
36. 082 P.F
37. 080 Zotheid
37. 080 Het_hupt
Hem in de seine duwen klinkt ook heel foutquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Memo? Ach ja, mwa.
Maar hij wil dus mijn Mex
Dus misschien douw ik 'm wel van de Eiffeltoren.
Dat is best kut.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef mike_hunt het volgende:
34e plaats popjes![]()
![]()
30. 087 Ritmo
30. 087 Nouk84
33. 085 8108139dpths
34. 083 ToT
34. 083 mike_hunt
36. 082 P.F
37. 080 Zotheid
37. 080 Het_hupt
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Gaan we nu gewoon lukraak 3 letterige woorden plaatsen?Ik zou niet durvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
dit zijn de dagcijfers. Deze zijn van gisteren. En ik was er gisteravond niet eens, we waren naar een flamengovoorstelling. dus toch netjes 34e plaatsquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In de top hoeveel? Van hoeveel dagen?
Nee hoor. voor een halve dag.quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hem in de seine duwen klinkt ook heel fout![]()
Tuurlijk niet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en in hetzelfde tempo is jouw ijsklomp aan het smelten ?
Zo'n mooie dag en jij gaat binnen zitten?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:47 schreef Eustace. het volgende:
Het ziet er vet zomers uit als ik uit me raam kijk, de lucht is blauw, de grasmachine maait en en en.
Hij gaat straks toch naar buiten (en dan meteen weer naar binnen)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zo'n mooie dag en jij gaat binnen zitten?
Ik heb voor de 30 graden morgenmiddag maar vrij genomen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
denk aan een volkstype in een kroeg in de jordaanquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]ja ligt er aan hoe je dat uitspreekt.
Ja ik had hem wel door hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
denk aan een volkstype in een kroeg in de jordaan
September wordt een soap-maand, ik voorspel het je!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
schijft extra koelelementen op de lijst voor begin september
Ik ben net wakker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vies ventjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij gaat straks toch naar buiten (en dan meteen weer naar binnen)
Ik ga lijden op het terras in Leidenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb voor de 30 graden morgenmiddag maar vrij genomen.
Je bent 16? uitrekken -> douchen -> aankleden -> haar doen -> klaarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:50 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Ik ben net wakker.Ik moet me straks eerst maar eens toonbaar maken.
Uitrekken> douchen (facewash, facescrub, haar wassen, douchegel gebruiken)> scheren> kleren uitkiezen> vaak toch op het laatste moment weer wat anders kiezen> aankleden> haar doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je bent 16? uitrekken -> douchen -> aankleden -> haar doen -> klaar
vanmiddag dus eerst maar met tuinslang spelen in de tuin om elkaar nat te spuitenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:47 schreef Eustace. het volgende:
Het ziet er vet zomers uit als ik uit me raam kijk, de lucht is blauw, de grasmachine maait en en en.
Zelfs dan kan douchen in een kwartier...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Uitrekken> douchen (facewash, facescrub, haar wassen, douchegel gebruiken)> scheren> kleren uitkiezen> vaak toch op het laatste moment weer wat anders kiezen> aankleden> haar doen.
Dat duurt even.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:58 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Uitrekken> douchen (facewash, facescrub, haar wassen, douchegel gebruiken)> scheren> kleren uitkiezen> vaak toch op het laatste moment weer wat anders kiezen> aankleden> haar doen.
Dat duurt even.
Je moet er toch zeker wel van genieten op een vrije dag.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zelfs dan kan douchen in een kwartier...
En dan heb ik nog niks gezegd over mijn gezichtscrème van Nivea die ik alleen maar gebruik omdat ie zo lekker ruikt en ik er zo'n zachte huid van krijg.quote:
Goed punt, misschien is het wel het laatste waar je vandaag van geniet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Je moet er toch zeker wel van genieten op een vrije dag.
Probeer jij Ang3l uit te nodigen of zo?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga lijden op het terras in Leiden
die heb ik nu ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:02 schreef Eustace. het volgende:
[..]
En dan heb ik nog niks gezegd over mijn gezichtscrème van Nivea die ik alleen maar gebruik omdat ie zo lekker ruikt en ik er zo'n zachte huid van krijg.![]()
Indirect wel jaquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Probeer jij Ang3l uit te nodigen of zo?
Nivea is vieze vette troepquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die heb ik nu ook.![]()
ik smeer de jaren weg.
Inderdaad, misschien word ik straks wel bruut vermoord.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Goed punt, misschien is het wel het laatste waar je vandaag van geniet.
Heb je ook die anti-wallen crème?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
die heb ik nu ook.![]()
ik smeer de jaren weg.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Als je 30+ bent, dan ben je vooral nog irritant..
Eh...je hebt wel goed gelezen wat er staat en bent er nog steeds trots op?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha ik heb een aparte vermelding
MIeke doet andere dingen dan tussen de lijntjes LEZENquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
[..]
![]()
[..]
Eh...je hebt wel goed gelezen wat er staat en bent er nog steeds trots op?
Ohh, ik dacht dat je het nooit zou vragen!quote:
De Bijbel? Gij zult niet....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:17 schreef Vlarp het volgende:
Er kwam net een wesp vervelend doen bij me
Ik heb 'm bedreigd met een dik boekwerk
Leuk, gezellig!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht dat je het nooit zou vragen!
Zal ik samen met rein komen?
Wat is dat?quote:
Een cursus boekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Bijbel? Gij zult niet....
Of het wetboek? I will sue your wasp-ass!
vind ik wel meevallen. Maar ik ben niet merkgebonden. L'oreal vind ik ook lekker!.quote:
Wat wilde je'm leren dan?quote:
ja, maar niemand gelooft die cock smoker!.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:08 schreef Yoppie het volgende:
Goeiemorgen allemaal!![]()
[..]
![]()
[..]
Eh...je hebt wel goed gelezen wat er staat en bent er nog steeds trots op?
hahaha Nee, krijg steeds een aparte vermelding. Dus hoor niet bij de menigte.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
MIeke doet andere dingen dan tussen de lijntjes LEZEN![]()
Just as much as the cock sniffer darlingquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, maar niemand gelooft die cock smoker!.
Lonely at the bottom of the sweet valley (high) zul je bedoelen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahaha Nee, krijg steeds een aparte vermelding. Dus hoor niet bij de menigte.![]()
Tis lonely op eenzame hoogte.
boven de 35 iedereen verplicht aan de Biotherm homme revitelizer van 40 euro per flesjequote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen. Maar ik ben niet merkgebonden. L'oreal vind ik ook lekker!.
I'm not the one telling fibs.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[quote]Just as much as the cock sniffer darling
voor mij? wat voor foto?quote:Oooooooow ik heeb nog een foto voor je op mijn gsm staan.... maar de datakabel ligt thuis.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lonely are the bottoms of the sweet valley (high) zul je bedoelen!
o, ik heb nog tien jaar tegaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
boven de 35 iedereen verplicht aan de Biotherm homme revitelizer van 40 euro per flesje
kost kapitalen maar werkt wel geweldig
Ik heb die Hydra Energetic van L'oreal, veel prettigerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen. Maar ik ben niet merkgebonden. L'oreal vind ik ook lekker!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ja, heb ik ook.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb die Hydra Energetic van L'oreal, veel prettiger
Dat deed m'n Nivea prutje dus wel.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, heb ik ook.
Als het maar geen vettige laag op je smoel laat.
smeer jij s avonds voor je naar bed gaat? (nee, niet je brood)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat deed m'n Nivea prutje dus wel.
En van deze merk ik na 5 minuten niet meer dat het er op zit. Alleen m'n huid is gladder en vitaler
Rimpel-ze!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:53 schreef Eustace. het volgende:
Eustace is even veel te lang douchen.
vast niet voor het laast vandaagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:53 schreef Eustace. het volgende:
Eustace is even veel te lang douchen.
Soms, als m'n huid echt erg droog isquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
smeer jij s avonds voor je naar bed gaat? (nee, niet je brood)
Volgens Men's Health krijg je ook na 6 weken trainen een sixpack.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:32 schreef Eustace. het volgende:
Volgens Men's Health moet je vanaf je 35ste beginnen met smeren.
quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens Men's Health krijg je ook na 6 weken trainen een sixpack.
Ik heb binnen een paar minuten een 6-pack gehaald bij de Appie Hein hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Volgens Men's Health krijg je ook na 6 weken trainen een sixpack.
Dat zou niet als eerste in me op zijn gekomen maar euh, uiteraard!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ideaal weer om naar de bouwmarkt te gaan.
Gaan we bloemenvaasjes kopen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
* op de planning heeft staan voor vanmiddag !quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Normaal had ik met m'n vent op een terras gehangen, maar we hebben het hier niet meer over normaal en dus ga ik iets heel anders doen.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:01 schreef Eustace. het volgende:
[..]
Dat zou niet als eerste in me op zijn gekomen maar euh, uiteraard!
Ja uiteraard, iedereen weet dat jij de expert bent op het gebied van bloemenvaasjes.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gaan we bloemenvaasjes kopen?
Kom je me zo ophalen dan?
Dat maakt het de Ty Pennington in je wakker.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:08 schreef Cybart het volgende:
[..]
* op de planning heeft staan voor vanmiddag !
en daarna ga ik keihard: "Busdriver: Move That Bus" door de straat schreeuwen
exactlyquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat maakt het de Ty Pennington in je wakker.
sterkte straks in de bloedhete trein en busquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Eustace. het volgende:
Ik ben even tandenpoetsen, haar doen en daarna weg, jullie ook nog veel plezier met het mooie weer.![]()
oeps, nu weet ik pas wie jullie bedoelenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
exactly
ondanks dat het mischien wel de meest irritante gast op tv is... met zn kut megafoon
En bloemenstringen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja uiteraard, iedereen weet dat jij de expert bent op het gebied van bloemenvaasjes.
Ik nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oeps, nu weet ik pas wie jullie bedoelen
Het lijkt me heerlijk om op kantoor met dat ding rond te lopen en al die fossielen in hun oor te blèren.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
exactly
ondanks dat het mischien wel de meest irritante gast op tv is... met zn kut megafoon
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijgquote:
je weet dat Ang3l ze niet in de kast heeft liggen maar onder zijn matras bewaardquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijg
was toch de zaterdagvooravond op Net 5 ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Cybart het volgende:
home make over gast
heel irritant, schreeuwerig
O die op zich niet eens al te onaardig uitziende ast van extreem home makeover dinges?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:25 schreef Cybart het volgende:
home make over gast
heel irritant, schreeuwerig
Eey, zolang hij nog geen vlag in me geplant heeft om me te claimen mag ie niks zeggen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat als we gaan passen ik een boze Tibo op bezoek krijg
Weet je wat ik wel zou willen zijn?quote:
volledig in een zomerbries wapperen in plaats van alleen de polsjesquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
Dus misschien is wat uitlokking wel goed?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eey, zolang hij nog geen vlag in me geplant heeft om me te claimen mag ie niks zeggen!
Mijn slaaf?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wat ik wel zou willen zijn?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus misschien is wat uitlokking wel goed?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
Volgen jullie allemaal ook de nieuwe serie van HBO: HUNG? Met Thomas Jane in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Ik ken hem alleen maar van Under Suspicion, the Mist en The Sweetest Thing.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
Volgen jullie allemaal ook de nieuwe serie van HBO: HUNG? Met Thomas Jane in de hoofdrol
[ afbeelding ]
Waar wil je hem hebben?quote:
Uhm... nou zaterdag heb ik de verjaardag van TMM, dus dan niet.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik offer me wel op.
Als je die God op die foto continue half naakt en met de billenbloot op je beeld wil hebben... vooral kijken.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had iemand het hie rover ja.
Is dat iets?
Niet morgen op het terras graagquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Waar en wanneer? Ik offer me wel op.
Combinatie van de twee laatste voorstellenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar wil je hem hebben?
Bij de Berlage? In je appartement? Op je schoot?
I'll passquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:50 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm... nou zaterdag heb ik de verjaardag van TMM, dus dan niet.
En hij moet het wel zien natuurlijk, dus uh... wat stel je voor?
En jij wilde Steph er nog wel bij hebben morgen.quote:
"Ohh sorry meneer Dizer! Ik knoei hete koffie op uw schoot ... en de doekjes zijn op!"quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Combinatie van de twee laatste voorstellen![]()
Wonderer was/is dat toch aan het volgen ?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had iemand het hie rover ja.
Is dat iets?
Ja of hij wil een trio. Of erger... hij wil jou!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja zeg...hoe moet ik het nou weten wanneer hij naar je aan het gluren is?
Ons beide uitnodigen in je oh zo hippe appartement is ook weer zo doorzichtig. Daarbij is natuurlijk de kans enorm groot dat ie afdruipt als ie de concurrentie ziet en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
O ja, het zou een trio worden natuurlijk...quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En jij wilde Steph er nog wel bij hebben morgen.
Nah, ik ben best goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of hij wil een trio. Of erger... hij wil jou!
Ik ook nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:13 schreef Vlarp het volgende:
Ik snap ook niet waarom dat bij Tibo en jou zo omslachtig moet hoor...
Maar ik ben wel zo onzekerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nah, ik ben best goed, maar zo goed ben ik nou ook weer niet.
Aww. Kom maar bij de buurman slapen hoor.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:17 schreef Dizer het volgende:. Nog 1 beoordelingsgesprek en dan naar huis. Val zowat in slaap
Ja neem die ook maar eentje mee.quote:Wat een komkommertijd
Wat leuk!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:17 schreef Dizer het volgende:. Nog 1 beoordelingsgesprek en dan naar huis. Val zowat in slaap
Wat een komkommertijd
En Tibo, SAJ en ik dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis hier ook ECHT komkommertijd nu.
Alle bazen tegelijk op vakantie dus die rapportages hebben weinig nuDat plus het mooie weer zorgt voor zeer weinig motivatie.
Ik denk dat ik naar dizer ga.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:38 schreef Ang3l het volgende:
Ja tis hier ook ECHT komkommertijd nu.
Alle bazen tegelijk op vakantie dus die rapportages hebben weinig nuDat plus het mooie weer zorgt voor zeer weinig motivatie.
Ik denk dat ik naar dizer ga.
Ja, maar dan wil ik deze keer ook echt sex hoor.quote:
Pffff, jongens... tis bijna 30 graden!quote:
Haaj snobbelebomsje!quote:
Donzedoosje, doe eens liefquote:
Maar poezelepluimpje, ik DOE toch lief?!quote:
Da's juist geilquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pffff, jongens... tis bijna 30 graden!
Morgen wordt het weer weer beterquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pffff, jongens... tis bijna 30 graden!
Oh ik dacht dat je me een snob noemdequote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar poezelepluimpje, ik DOE toch lief?!
Ja, maar niet 5 mannen op 1 dag!quote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je me een snob noemde, verpakt in valse lievigheden met -sje erachter
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |