Een FZR leek mij ook wel wat, maar het blijft eerst toch bij ori๋nterenquote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en een yamaha yzf750? of een fzr? via sites als MP kom ik dat soort modellen vrij goedkoop tegen, en dat lijken me ook nietecht typische beginnersmotoren.
FZR's van yamaha hebben niet al te betrouwbare blokken tov honda's prijs/leeftijdsgenoten.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en een yamaha yzf750? of een fzr? via sites als MP kom ik dat soort modellen vrij goedkoop tegen, en dat lijken me ook nietecht typische beginnersmotoren.
Dikke onzin, met die blokken is niets aan de hand, ik heb zelf een FZR 600R gehad als eerste motor en die blokken zijn helemaal doorontwikkeld, heerlijke fiets. Dat ze misschien anders reageren dan een Honda waar iedereen op weg kan rijden (want helaas dat is zo met de CBR) wil niet zeggen dat ze slechter zijn en voor ieder blok geldt dat je ze goed moet onderhouden.quote:Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef fullmetal het volgende:
[..]
FZR's van yamaha hebben niet al te betrouwbare blokken tov honda's prijs/leeftijdsgenoten.
Overigens als je pauperfiets koopt, let op de banden, ketting, remmen. Ketting kost al gauw 140 euro, en dat zonder mensen die voor je het erop monteren.
Dat is zeker zo, afgeraffelde honda kan niet tegen oude onderhouden yamaha blok. Maar met prima onderhoud van beide kan honda hogere Km halen, meeste Cbr blokken moeten zonder problemen 1ton halen.quote:Op woensdag 16 september 2009 23:16 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Dikke onzin, met die blokken is niets aan de hand, ik heb zelf een FZR 600R gehad als eerste motor en die blokken zijn helemaal doorontwikkeld, heerlijke fiets. Dat ze misschien anders reageren dan een Honda waar iedereen op weg kan rijden (want helaas dat is zo met de CBR) wil niet zeggen dat ze slechter zijn en voor ieder blok geldt dat je ze goed moet onderhouden.
http://www.25kilowatt.nl/quote:Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Twijfels, twijfels. Over het wel of niet gaan lessen (ben 19 jaar oud).
Zit me op internet te ori๋nteren naar motoren, maar ik kom op Marktplaats echt amper <25kw motoren tegen die ook nog eens niet al te ver weg te koop staan.
Waar kan ik goedkope motoren (denk aan maximaal 1500 euro) vinden, behalve op marktplaats? Ik vind het motoren aanbod op marktplaats nogal schraal...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |