abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72813375
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en een yamaha yzf750? of een fzr? via sites als MP kom ik dat soort modellen vrij goedkoop tegen, en dat lijken me ook nietecht typische beginnersmotoren.
Een FZR leek mij ook wel wat, maar het blijft eerst toch bij ori๋nteren
pi_72813620
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
en een yamaha yzf750? of een fzr? via sites als MP kom ik dat soort modellen vrij goedkoop tegen, en dat lijken me ook nietecht typische beginnersmotoren.
FZR's van yamaha hebben niet al te betrouwbare blokken tov honda's prijs/leeftijdsgenoten.
Overigens als je pauperfiets koopt, let op de banden, ketting, remmen. Ketting kost al gauw 140 euro, en dat zonder mensen die voor je het erop monteren.

Owjah even een vraagje aan mede-fietsers welke al RB hebben en 1ste motor hebben gekocht van 3,5-5k .
Waarom? Geld te veel? Of puur gangsta show-off, maar de bochten niet in durven omdat als je op je bek gaat 2de fiets niet meer kan betalen?
Never trade the thrills of living for the security of existence.
  woensdag 16 september 2009 @ 19:12:56 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_72814427
Een duurdere motor is niet altijd in aanschaf duurder; maar wel in het verschil tussen kooppprijs vandaag, en de verkoopprijs in de toekomst.

Ik heb in het voorjaar een 2001 BMW F650GS gekocht voor ค2500. Niet zo goedkoop vind ik zelf ; maar is over een paar jaar altijd wel weer iemand die zo´n ding overneemt voor ค2000. Kost het uiteindelijk lekker weinig.

NB. Ik wilde een stuurding, snelheid vind ik minder belangerijk dan trekkracht onderin hiero op smalle 80 km weggetjes. Ook kende ik het ding al uit mijn diensttijd. kan ik er zelf ook nog eens wat aan om klooien zonder direct iets te slopen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_72825157
quote:
Op woensdag 16 september 2009 18:53 schreef fullmetal het volgende:

[..]

FZR's van yamaha hebben niet al te betrouwbare blokken tov honda's prijs/leeftijdsgenoten.
Overigens als je pauperfiets koopt, let op de banden, ketting, remmen. Ketting kost al gauw 140 euro, en dat zonder mensen die voor je het erop monteren.
Dikke onzin, met die blokken is niets aan de hand, ik heb zelf een FZR 600R gehad als eerste motor en die blokken zijn helemaal doorontwikkeld, heerlijke fiets. Dat ze misschien anders reageren dan een Honda waar iedereen op weg kan rijden (want helaas dat is zo met de CBR) wil niet zeggen dat ze slechter zijn en voor ieder blok geldt dat je ze goed moet onderhouden.
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
pi_72860411
quote:
Op woensdag 16 september 2009 23:16 schreef retuow82 het volgende:

[..]

Dikke onzin, met die blokken is niets aan de hand, ik heb zelf een FZR 600R gehad als eerste motor en die blokken zijn helemaal doorontwikkeld, heerlijke fiets. Dat ze misschien anders reageren dan een Honda waar iedereen op weg kan rijden (want helaas dat is zo met de CBR) wil niet zeggen dat ze slechter zijn en voor ieder blok geldt dat je ze goed moet onderhouden.
Dat is zeker zo, afgeraffelde honda kan niet tegen oude onderhouden yamaha blok. Maar met prima onderhoud van beide kan honda hogere Km halen, meeste Cbr blokken moeten zonder problemen 1ton halen.
Maar opzich kan niks tegen een oude africa twin. 2 ton zonder problemen . Ziek.
Owjah, denk niet dat ik honda fanboy ben, rij zelf een Gpz 550 uit 85 van 100 euro.
Voordat ik gemerkt heb dat er Min lijn al lang niet meer zichbaar is 200 km gereden.
Olie vernieuwd, 2.6 ipv 3 liter kwam eruit, welke eruit zag als steenkoolappelsap.
Toch daarvoor of erna, hij klonk prima
Vraag me af wanneer de blok doodgaat.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_72862074
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 17:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Twijfels, twijfels. Over het wel of niet gaan lessen (ben 19 jaar oud).

Zit me op internet te ori๋nteren naar motoren, maar ik kom op Marktplaats echt amper <25kw motoren tegen die ook nog eens niet al te ver weg te koop staan.

Waar kan ik goedkope motoren (denk aan maximaal 1500 euro) vinden, behalve op marktplaats? Ik vind het motoren aanbod op marktplaats nogal schraal...
http://www.25kilowatt.nl/

Heb je lijsten vol met 25kw motoren
pi_72867213
Ik probeer een Honda CBR600 RR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')