Velen van jullie zijn waarschijnlijk bekend met de zogenaamde achterlijke irritante kut leen-reclames. Maar ze zijn niet alleen irritant, ze zijn nog dom ook !
Nou heb ik er al een stuk of 3 gezien waarin autopech centraal staat. Die school-meester komt te laat op school, en hij is met de fiets, en de kut-kindertjes lachen hem uit omdat ie te laat is en omdat z'n auto het niet doet. Dan komt er een stem uit de lucht die roept dat je via Lenen.nl geld kan lenen voor een nieuwe auto. Je kan verdomme ook gewoon wat vroeger aan rijden als je op de fiets gaat !
Dan heb je die ene met dat gezinnetje dat in hun gloednieuwe kak-wagen stapt en de buurman uitlacht omdat hij zijn auto niet aan de praat krijgt. De sukkelige kantoor-vlerkige vader met z'n overhemd wijst de buurman erop dat hij moet lenen bij Lenen.nl om een nieuwe auto te kopen.
[Verkapte samenvatting]Maar.... ALS JE AUTOPECH HEBT DAN HOEF JE VERDOMME TOCH GEEN HELE NIEUWE AUTO TE KOPEN, LAAT DAT KUT-DING DAN EEN KEERTJE NAKIJKEN EN REPAREREN IN DE GARAGE OFZO, JE KAN HET BOVENDIEN OOK MAKKELIJK THUIS ZELF DOEN, GODVERTERING, DENKEN ZE NOU DAT WE ACHTERLIJK ZIJN OFZO ?! BRRRRR
Jah ok, pak-dragende kantoor-sukkels die weten zulke dingen niet, maar ik kan niet geloven dat zelfs hun zo dom kunnen zijn
Hoofd-klacht:: Makers van leen-reclames die denken dat mensen achterlijk zijn
Nek-klacht:: Sukkels die denken dat ze meteen een nieuwe auto moeten kopen als ie een keertje niet start.
Rug-klacht:: Kantoor-paupers
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop