Jammer. Helaas zie je dat wel vaker bij "gearriveerde" bands.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, dat is waar. Maar het viel me wat dat betreft wel een beetje tegen. Het was ook best serieus. Ze kwamen ook niet erg enthousiast over.
Waarschijnlijk is-ie inmiddels voorgoed beschadigd maar je zou nog eens met een dvd-tje kunnen kijken hoe rose hij is als je beide apparaten, WII en ontvanger, van de stroom afhaalt.quote:Ja die staat eronder in een kastje maar een tijdje al . Er staat wel een WII naast de tv. Kunnen we er dan nog iets aan doen??
Klopt! Ik denk dat ik een beamer koop.......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens wil ik je enthousiasme niet temperen maar de meeste flatscreens zijn echt veel minder goed dan een traditionele beeldbuis.
Waar gaat die over??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Accept the good because they will make you accept the bad komt uit Things we lost in the fire.... Die moet je eens zien Diaan. Echt mooi die film.
Dat heeft ook zo z'n nadelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Klopt! Ik denk dat ik een beamer koop.......
Voor tv kijken is het niet handig maar voor films wel....quote:
Okay, we gaan het morgen eens proberen...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jammer. Helaas zie je dat wel vaker bij "gearriveerde" bands.
[..]
Waarschijnlijk is-ie inmiddels voorgoed beschadigd maar je zou nog eens met een dvd-tje kunnen kijken hoe rose hij is als je beide apparaten, WII en ontvanger, van de stroom afhaalt.
Overigens wil ik je enthousiasme niet temperen maar de meeste flatscreens zijn echt veel minder goed dan een traditionele beeldbuis.
Ziet er inderdaad interessant uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/d(...)006013808/index.html
Maar de beeldkwaliteit is minder goed.quote:
Dat is wel heel kortquote:Deze tv is nu ook maar 4 jaar meegegaan.
Laatste film die ik met mijn ex gezien heb samen op de bank....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad interessant uitIk ga Peaceman vragen hem op te zoeken.
Dat weten we en hebben we gezien bij anderen met een flatscreen. We willen niet zo'n grote, 82 cm ofzo.. dan is het beeld alweer iets beter geloof ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de beeldkwaliteit is minder goed.
[..]
Had ik ook gratis bij een mobiel telefoonabonnement. Het is wel een Grundig, dus zou wel langer mee moeten kunnen gaan.quote:Dat is wel heel kort
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Laatste film die ik met mijn ex gezien heb samen op de bank....
Ach daarom heb ik er wel goede herinneringen aan.... Het moment toen alles nog klopte....quote:
Ik heb een 68 cm, maar ik woon ook wat minder grootquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat weten we en hebben we gezien bij anderen met een flatscreen. We willen niet zo'n grote, 82 cm ofzo.. dan is het beeld alweer iets beter geloof ik.
Ik heb vandaag m'n abonnement verlengd en krijg een nieuwe telefoonquote:[..]
Had ik ook gratis bij een mobiel telefoonabonnement. Het is wel een Grundig, dus zou wel langer mee moeten kunnen gaan.
Nou zo groot wonen wij ook niet hoor. De tv staat redelijk dichtbij de banken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb een 68 cm, maar ik woon ook wat minder grootHet maakt niet zoveel uit hoe groot-ie is, bij LCD is vooral de zgn reactiesnelheid, gerekend in milli-seconden, belangrijk. Hoe lager dat getal des te beter het beeld.
[..]
quote:Ik heb vandaag m'n abonnement verlengd en krijg een nieuwe telefoon
Klopt. Ik erger me echter vooral aan de traagheid van de meeste LCD-schermen. Als je bij de eerste toestellen een voetbalwedstrijd bekeek zag je de bal als een soort witte veeg over je scherm gaan. De horizontale, vrij snelle, aftiteling van DWDD is op mijn tv slechts met heel veel moeite leesbaar.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Interlaced of Progressive scan maakt ook verschil of de beeld kwaliteit beter is....
Jij hebt dus ook een lcd tv?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik erger me echter vooral aan de traagheid van de meeste LCD-schermen. Als je bij de eerste toestellen een voetbalwedstrijd bekeek zag je de bal als een soort witte veeg over je scherm gaan. De horizontale, vrij snelle, aftiteling van DWDD is op mijn tv slechts met heel veel moeite leesbaar.
Bij die OLED tv's is dat niet meer dacht ik.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Ik erger me echter vooral aan de traagheid van de meeste LCD-schermen. Als je bij de eerste toestellen een voetbalwedstrijd bekeek zag je de bal als een soort witte veeg over je scherm gaan. De horizontale, vrij snelle, aftiteling van DWDD is op mijn tv slechts met heel veel moeite leesbaar.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou zo groot wonen wij ook niet hoor. De tv staat redelijk dichtbij de banken.
Een hele gewone, ik ben niet zo van de gadgets en ik hoef ook geen internet op mijn telefoon. Een Nokia 6300 dus.quote:[..]Is ook altijd leuk. Welk toestel krijg je?
Prijsquote:Waar moeten we dan op letten als we een flatscreen kopen?
Goede coax-kabels maken ook heel veel verschil. Met zo'n kabel moet je ook nog eens heel voorzichtig zijn, die mag je niet even tussen hand en elleboog oprollen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook een lcd tv?
Het scheelt ook al wel of je digitale tv of analoog hebt, heb ik me laten vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |