In de grote stad is het soms wel eens druk op straat zodat het niet altijd kan. Ik weet niet hoe dat werkt in schubbekutteveen voor de rest, maar gewoon even ter informatie zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef NRaider het volgende:
Kost ook zo veel hersenkracht om die mensen in te halen.
Huillie.
Terechte klacht! Terechte klacht!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef Powerkiwi het volgende:
Toevoeging:
Mensen die met een afstandsbediening eerst dat ding op de neus drukken, vervolgens op het verkeerde knopje drukken, dan weer helemaal kijken, duim goed zetten, helemaal richten, drukken.
En dan nog 15 zenders te gaan.
Fet goeie grapjuh, ouwe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:29 schreef Bakkerbier het volgende:
TS is onzeker over zijn seksuele voorkeur, is ADHD patient en heeft last van de tiefes.
En dat. Tuig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:28 schreef IJsblock het volgende:
Stond er vandaag weer een bejaarde met 6 boodschappen voor je bij de Dirk en betaalde met haar kleingeld?
quote:
Idd.quote:
En dan een halfuur in het gangpad gaan lopen nadenken of de doperwtjes nou aan de linker of aan de rechterkant stonden WANT HET WAS ALWEER EEN HELE DAG GELEDEN DAT ZE IN DE SUPERMARKT WAREN!!!111111.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:32 schreef fratsman het volgende:
Trage mensen ala, maar mensen die voor je lopen en die abrupt stoppen waardoor jij tegen hun opbotst.
En kwaad dat ze worden als je dan hun karretje opzij flikkert!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
En dan een halfuur in het gangpad gaan lopen nadenken of de doperwtjes nou aan de linker of aan de rechterkant stonden WANT HET WAS ALWEER EEN HELE DAG GELEDEN DAT ZE IN DE SUPERMARKT WAREN!!!111111.
Grrrrrrrrrrrrr.
Aha, op zo'n fiets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:29 schreef Biels het volgende:
[..]
In de grote stad is het soms wel eens druk op straat zodat het niet altijd kan. Ik weet niet hoe dat werkt in schubbekutteveen voor de rest, maar gewoon even ter informatie zo.
Fine. Doe dat ergens waar je niemand tot last bent. Huize Avondrood ofzo.quote:
Dat laatste zie ik meer als een voordeelquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef LePetitColonel het volgende:
ik heb collega's die zo langzaam zijn.
heel vervelend en ik moet me altijd heel erg inhouden om niet boos of zwaar geïrriteerd te reageren. een ander nadeel is dat je je heel erg superieur gaat voelen.
Serieussss?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben het eens met Biels.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef Jarno het volgende:
Mensen die ook zo praten..
"Zo... dus. Eh. Jij was dus bezig met die ehhhhhhhhhh. Hm. Met die eh, documenten ofzo? En ehhhh.... (pauze). Sorry wat zei je?"
Wargh.
dat hadden jullie toch afgesprokenquote:
Ik zat laatst Office Space te kijken op tv en moest hier toen aan denken. Als drie van die gasten komen zeiken om de cover om z'n TPS reports.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
uuhmmm yeah, that would be great i you eeem yeah would that yeah uuhhm great yeah mmmmmm
Je hebt mij net omschrevenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:27 schreef Powerkiwi het volgende:
Toevoeging:
Mensen die met een afstandsbediening eerst dat ding op de neus drukken, vervolgens op het verkeerde knopje drukken, dan weer helemaal kijken, duim goed zetten, helemaal richten, drukken.
En dan nog 15 zenders te gaan.
Office Space. Die manager, dikke heers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zat laatst Office Space te kijken op tv en moest hier toen aan denken. Als drie van die gasten komen zeiken om de cover om z'n TPS reports..
Zo reed pas geleden een bejaarde 20km/u op de A7 bij Groningenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Davoice het volgende:
Tegenklacht: topic is nog niet volledig
Ter completering:
Mensen die langzaam rijden, en ineens stil gaan staan op een 80km weg.
(voornamelijk bejaarden, die hun rijbewijs nog hebben gehaald toen er alleen paarden en wagens reden)
ja dat was ook lumbergh die ik nadeedquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zat laatst Office Space te kijken op tv en moest hier toen aan denken. Als drie van die gasten komen zeiken om de cover om z'n TPS reports..
Dat hoor ik graag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:46 schreef TNA het volgende:
Daadkrachtige OP en terechte klacht. Credits voor Biels +1.
Een topic is pas compleet met paints.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Davoice het volgende:
Tegenklacht: topic is nog niet volledig
Ter completering:
Mensen die langzaam rijden, en ineens stil gaan staan op een 80km weg.
(voornamelijk bejaarden, die hun rijbewijs nog hebben gehaald toen er alleen paarden en wagens reden)
Ik doe dat waar ik wilquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Fine. Doe dat ergens waar je niemand tot last bent. Huize Avondrood ofzo.
Neen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef NRaider het volgende:
[..]
Een topic is pas compleet met paints.
Da's waarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:50 schreef NRaider het volgende:
[..]
Een topic is pas compleet met paints.
Dat is indd heel herkenbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kan mij ergeren aan mensen die traag en inefficient een computer bedienen.
bv Word bestanden openen: niet door gewoon te dubbelklikken op de .doc in de verkenner, nee, eerst Word starten in het startmenu (bijna alle menu's doorbladerend), dan naar bestand - openen, en dan helemaal naar dat document to navigeren, daar eenmaal op klikken, dan op de open button klikken...... 5 minuten verder.....
Men!! Dat kan zoveel sneller.
Is parachute springen gaaf?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:49 schreef Heatseeker het volgende:
Mensen die langzaam parachute springen door "op tijd" de parachute te openen.
Hangt ervan af of je voor de Darwin Award gaat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is parachute springen gaaf?
Eens.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef Biels het volgende:
Of slome mensen. Mensen die langzaam praten, mensen die langzaam werken, mensen die langzaam denken, mensen die langzaam leren en het ergste, mensen die langzaam voor je lopen zodat jij in moet houden.
Wat is met die mensen? Kunnen ze niks snel doen ofzo? Godverdomme, ik word er nu alweer helemaal boos om terwijl ik er aan denk.
Tot zover deze korte klacht.
Eens, en ook niet zo'n klein beetje ookquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef Biels het volgende:
Of slome mensen. Mensen die langzaam praten, mensen die langzaam werken, mensen die langzaam denken, mensen die langzaam leren en het ergste, mensen die langzaam voor je lopen zodat jij in moet houden.
Wat is met die mensen? Kunnen ze niks snel doen ofzo? Godverdomme, ik word er nu alweer helemaal boos om terwijl ik er aan denk.
Tot zover deze korte klacht.
Het is hetzelfde als heel hoog springen maar dan net anders.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Is parachute springen gaaf?
terechte klacht !quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:26 schreef Biels het volgende:
en het ergste, mensen die langzaam voor je lopen zodat jij in moet houden.
Ik heb op een helpdesk gewerkt, dat was de nachtmerrie van elke medewerker.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
Ook zoiets omslachtigs, hoe veel beginners het internet gebruiken. De startpagina van hun browser is een zoekmachine, Google bijv. Dan typen ze in het zoekveld het adres van de site in die ze willen bezoeken, klikken op zoeken en klikken dan op het eerste resultaat in de lijst.
Nou als het gewip al 10 minuten duurt en er zit geen voortgang in, gaat 't ook vervelen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |