bronquote:Hooggesloten polo’s, coltruitjes en dichtgeknoopte boorden zijn zo passé. De moderne man van nu draagt shirtjes met een diep uitgesneden decolleté.
Ooit was een decolleté met uitzicht op een voluptueuze boezem alleen voorbehouden aan de vrouw. Maar modieuze mannen laten maar wat graag hun al dan niet gespierde borstkas zien. De trend werd ingezet in de homoscene en wordt inmiddels ook omarmd door heteroseksuele mannen. En met dank aan de Amerikaanse kledingwinkel American Apparel die de V-halsshirtjes in Nederland introduceerde en waar ze sinds een jaar of wat over de toonbank vliegen, werd het kledingstuk een succes. Andere hippe modemerken hebben het shirtje nu ook in de collectie opgenomen. Over hoe je zo’n gewaagd stuk draagt verschillen de meningen. Zo scheert man X bij voorkeur zijn borsthaar af, de ander zegt dat een beetje trimmen volstaat, terwijl de ruige man graag zijn weelderig tierende haardos etaleert.
Een V-hals in combinatie met een ketting of andere accessoire komt weinig voor, wel is het hip om twee shirtjes over elkaar aan te trekken. Model Doutzen Kroes die eregast was tijdens de Björn Borg modeshow die onlangs in Amsterdam werd gehouden, vindt de V-truitjes leuk. „Het staat sexy.” Actrice Anna Drijver schrok zich wild toen ze een vriend in zo’n shirt zag. „Draag je een vrouwenshirt?,” vroeg ik hem. „Nu ben ik er aan gewend en vind ik het er leuk uitzien.”
Dat het er erg gay uitziet. Of metro dan. Mij niet gezien in die dingen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
Vreselijk zeg.
Wat vinden jullie?
Houden zo...!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ooit was een decolleté met uitzicht op een voluptueuze boezem alleen voorbehouden aan de vrouw
Wat is er mis met een mannendecollete? Mogen mannen dat niet ofzo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:32 schreef Guess. het volgende:
Een kleine V-hals kan wel leuk zijn maar die plaatjes zoals in de OP vind ik echt 3x niks!
Er is niks mis mee; op het strand of in een club ofzo. Op het werk of bij een begrafenis vind ik het wat anders, maar dat vind ik ook van vrouwendecolletés.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is er mis met een mannendecollete? Mogen mannen dat niet ofzo?
Redactie vrouw Telegraaf ja, geschreven door Michou Basu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:37 schreef teknomist het volgende:
Volgens wie is dit passé? De Telegraaf?
De Telegraaf is ook passe.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:47 schreef Mylene het volgende:
[..]
Redactie vrouw Telegraaf ja, geschreven door Michou Basu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |