ja hequote:
I know.. Vandaar dat ik het in ieder geval even wil zien!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:31 schreef Ynske het volgende:
das best prijzig Q
saar ligt te drogen na een wasbeurt
[ afbeelding ]
Stroopquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja he
en schoonze was gister door de stroop gegaan, dus vandaag dag twee in de was gezet
hoop dat alle plakzooi nu van dr kont af is
k liet de pot stroop uit mn klauwen vallen, en das niet slim als er een konijn in de keuken los looptquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
StroopOngelukje tijdens het pannenkoekenbakken?
ja, wat is daar zo raar aan?quote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef leonieke het volgende:
Ja, ik weet niet... het lijkt niet zo hygiënischEn bijt het dan geen kabeltjes door?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bruto huur
¤ 620,18
Rekenhuur
¤ 517,81
Weet alleen nog niet of ik huursubsidie aan kan vragen
En ik reageer gewoon op woningen, daarna zie ik wel of ik het wat vind en of ik het kan betalen.. Bij deze woning was ik als 4e geplaatst, maar doordaat de rest af heeft gezegd mag ik komen kijken
Mja, ik vind het ook wel veel geld.. Maar daarvoor woon ik wel in een monumentaal pand!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat een geld
. Ik vond al dat wij veel betalen, maar daar hebbenwewel een huis met 3 slaapkamers, zolder met dakkapel, voortuin en een 16 meter diepe achtertuin voor (556,76).
Mja, kinderen zijn ook niet altijd zo hygiënisch. Daar blijf je ook niet de hele dag met een doekje achteraan rennen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:42 schreef leonieke het volgende:
Ja, ik weet niet... het lijkt niet zo hygiënischEn bijt het dan geen kabeltjes door?
Nou ja..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, kinderen zijn ook niet altijd zo hygiënisch. Daar blijf je ook niet de hele dag met een doekje achteraan rennen.
Ja, en? Dat betekent meestal wel dat niet zomaar alles mag. Ze zullen het ws niet tof vinden als jij een pot latex over je slaapkamerplafondje gooit of er een haak indraait om je dromenvanger op te hangenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mja, ik vind het ook wel veel geld.. Maar daarvoor woon ik wel in een monumentaal pand!
Inderdaad, ik mag niks in/op/aan de muren/plafond doen!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en? Dat betekent meestal wel dat niet zomaar alles mag. Ze zullen het ws niet tof vinden als jij een pot latex over je slaapkamerplafondje gooit of er een haak indraait om je dromenvanger op te hangen.
Jupquote:
Ik vind het ook vrij prijzig..quote:maar nee ik zou t geld er niet voor over hebben
Wat mag wel?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik mag niks in/op/aan de muren/plafond doen!
En katten of honden mogen ook al niet
Voordeel is wel dat ik ook niets uit hoef te geven aan verf
De deur open doen voor de mensen die tijdens de Monumentendag mijn huis willen zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |