Ja aan een vriendin die constant in de weer is met d'r lipgloss etc heb je wat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zou als jongen zijnde alle meisjes gelijk dumpen... Alleen als ik Deniz was zou ik het aanhouden!!
Nee, maar ik vind haar de enige 'normale' van het stel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja aan een vriendin die constant in de weer is met d'r lipgloss etc heb je wat.
ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:57 schreef June. het volgende:
Charlotte vind ik ook nog wel meevallen hoor, zij en Matthijs doen het erg goed.
Moet wel zeggen dat ik het enigszins eens ben met de Nanny, dat ze die Tygo wel iets teveel negatieve aandacht gaven. Maar goed, dat is wel iets wat je op den duur leert lijkt me.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:57 schreef June. het volgende:
Charlotte vind ik ook nog wel meevallen hoor, zij en Matthijs doen het erg goed.
quote:
Tja, waarom zou je het zelf dragen he, daar heb je toch kinderen voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omfg, zij heeft echt zo'n rotschop nodig
Zo nu en dan is wat anders dan 'elke keer als ik een toren zie'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Kinga het volgende:
Waarom valt iedereen hier zo over die opmerking? Dat zijn intrusies, google maar eens. Elk normaal mens heeft die zo nu en dan.
Ja, klopt. Maar in combinatie met haar gedrag in de afleveringen, kan ik me voorstellen dat veel mensen denken dat er een steekje los zit..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Kinga het volgende:
Waarom valt iedereen hier zo over die opmerking? Dat zijn intrusies, google maar eens. Elk normaal mens heeft die zo nu en dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |