quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Steve op 13-08-2009 22:12:22 ]"Atb is lief, groetjes Peri."
Als je je jankkind verkiest boven een nanny die wat met je te bespreken heeft dan ben je echt kansloos.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Zoik had ze het programma uitgetrapt. Als "Kutnanny".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan.
[ Bericht 0% gewijzigd door Asskimo op 13-08-2009 22:34:49 ]
Jaaah dat wordt lache.....euh irritatie....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:45 schreef jmac het volgende:
Volgende week is chantal jaloers omdat Raiko lacht naar een 12-jarige.
Zat ik ook al aan te denken, maarja als een aantal het al niet heeft gedaan heeft het niet echt zin meer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen de mensen die via interwebz kijken geen spoilers gebruiken?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:54 schreef Debsterr het volgende:
Kunnen de mensen die via interwebz kijken geen spoilers gebruiken?
Ja, dat kan. Maar als je na zou denken, zou je snappen dat dat niet mijn punt is.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:03 schreef Meddo het volgende:
[..]
![]()
de uitzending is toch beschikbaar.. jij kunt hem ook gaan kijken
Wat is dan je punt? De uitzending is te bekijken. Mensen die hem gezien hebben willen hierover discussiëren en hun mening geven. Dat kan hier. De meerderheid van de posts gaat over de nieuwe aflevering, beetje raar om dat te gaan spoileren.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar als je na zou denken, zou je snappen dat dat niet mijn punt is..
Omdat het een TV serie is, en geen internetserie. Oftewel, zodra de aflevering op TV is geweest kun je er vrij over praten. Voor die tijd kun je net zo makkelijk even spoilertagjes toevoegen. Het is 1 druk op de knop en dan zijn beide kijkers gelukkig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:07 schreef Meddo het volgende:
[..]
Wat is dan je punt? De uitzending is te bekijken. Mensen die hem gezien hebben willen hierover discussiëren en hun mening geven. Dat kan hier. De meerderheid van de posts gaat over de nieuwe aflevering, beetje raar om dat te gaan spoileren.
Voor zover ik weet werd het merendeel gespoilerd. Er werd ook vaak op gewezen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:17 schreef Steve het volgende:
En zover ik weet is het bij eerdere seizoenen ook vrijuit besproken (maar dat weet ik niet zeker
Ja aan een vriendin die constant in de weer is met d'r lipgloss etc heb je wat.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:21 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik zou als jongen zijnde alle meisjes gelijk dumpen... Alleen als ik Deniz was zou ik het aanhouden!!
Nee, maar ik vind haar de enige 'normale' van het stel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja aan een vriendin die constant in de weer is met d'r lipgloss etc heb je wat.
ik ookquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:57 schreef June. het volgende:
Charlotte vind ik ook nog wel meevallen hoor, zij en Matthijs doen het erg goed.
Moet wel zeggen dat ik het enigszins eens ben met de Nanny, dat ze die Tygo wel iets teveel negatieve aandacht gaven. Maar goed, dat is wel iets wat je op den duur leert lijkt me.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:57 schreef June. het volgende:
Charlotte vind ik ook nog wel meevallen hoor, zij en Matthijs doen het erg goed.
quote:
Tja, waarom zou je het zelf dragen he, daar heb je toch kinderen voor.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omfg, zij heeft echt zo'n rotschop nodig
Zo nu en dan is wat anders dan 'elke keer als ik een toren zie'quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Kinga het volgende:
Waarom valt iedereen hier zo over die opmerking? Dat zijn intrusies, google maar eens. Elk normaal mens heeft die zo nu en dan.
Ja, klopt. Maar in combinatie met haar gedrag in de afleveringen, kan ik me voorstellen dat veel mensen denken dat er een steekje los zit..quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 01:16 schreef Kinga het volgende:
Waarom valt iedereen hier zo over die opmerking? Dat zijn intrusies, google maar eens. Elk normaal mens heeft die zo nu en dan.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:12 schreef Steve het volgende:
Raiko zijn hyves: http://raikoo.hyves.nl/
Staat weinig op, maar ik vond het wel leuk dat hij lid is van de "hekel aan huppelkutjes-hyve".
Het zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef Steve het volgende:
Haar hyves:
http://chantallllie.hyves.nl/
[ afbeelding ]
OH MY FUCKING GOD!!!!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:04 schreef Steve het volgende:
Haar hyves:
http://chantallllie.hyves.nl/
[ afbeelding ]
quote:
Inderdaad, zij heeft echt serieus issues..quote:Op zondag 16 augustus 2009 09:12 schreef MamsX het volgende:
Ja ik vraag me af of ze nu denkt dat ze na dit grapje niet meer uitgekotst zal worden
Die foto's kan ik niet zienquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:35 schreef June. het volgende:
[..]
Of die ene foto waar Raiko haar wil zoenen en zij zo terugdeinst
quote:WHAHAH STELLETJE LUTSERS!!!!! :lol: :xd: :lolonground: Jullie geloven ook alles he??!! Haaaaaaaaaaaaaaaahahahaha.. @ Zo blijkt maar weerrrrrrrr..
Zouden de zakdoekjes op zijn omdat Raico haar tranen opliktquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:45 schreef TrailerTrash het volgende:
[ afbeelding ]
& als je zoiets moet verzinnen om aandacht te krijgen![]()
!!!!!!
En Chantal is lid van de "Ik ben niet raar..ben gewoon mezelf "hyvesquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:12 schreef Steve het volgende:
Raiko zijn hyves: http://raikoo.hyves.nl/
Staat weinig op, maar ik vond het wel leuk dat hij lid is van de "hekel aan huppelkutjes-hyve".
Haar tweede naam is, Aandacht. Dat is nu wel overduidelijk lijkt me zo.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:32 schreef Cyan het volgende:
Chantal heeft echt een probleem. Sowieso dat overdreven gejank in "Baby te huur" kan niet gezond zijn. Maar op je Hyves zetten dat je zwanger bent om reacties uit te lokken en aandacht te krijgen is echt te triest.
D'r twitter is weg?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:00 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Chantal is boos,de waterlanders zullen zo wel weer komen.Twittert![]()
Ik maak me zorgen. Maargoed hij doet dit wel vaker. Zal wel niks zijn. ^#%&^#^@&*@**&@(!(!) asshole
less than a minute ago from web
Het is wel anders als je zelf in verwachting bent en er langzaam naar het gevoel toe kan groeien om papa of mama te mogen worden.Maar in geval Chantal voorzie ik heuse problemen als dat nu zou gebeuren.Alleen al dat Raiko waarschijnlijk haar nog meer aandacht moet geven en ze is nu al zo emotioneel,laat staan met alle hormonen die dan in haar lijf zullen zitten als zwangere vrouw.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind dat de mensen van bth een verantwoordelijkheid hebben in het geval chantal
Namelijk haar preventief steriliseren
Dat had al meteen naar de opname moeten gebeuren want in al die tijd die tussen het opnemen en de uitzendingen had ze al zwanger kunnen worden
brrrr ik moet er niet aan denken
labielquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Nu zegt ze op haar twitter dat het uit is.... Weer zo'n slechte grap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |