abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:04:49 #51
88233 Steve
Still the best.
pi_71690073
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 10:20 schreef Reflectionne het volgende:
Dat was echt belachelijk ja.. Die Proshat ook echt heel lang douchen, als je weet dat je zoveel moet doen ga je toch gewoon ff snel douchen??
Die gaat juist lang douchen om maar vooral niks te hoeven doen...
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:27:48 #52
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71717870
Net aflevering 4 gezien, wat is Chantal nep zeg!! Echt een eng mens!!! Ze komt zoooo gemaakt over, maar toch is ze erg vermakelijk om naar te kijken

Proshat... wat een lui mormel... bah!

Aflevering 5 schijnt ookal online te staan maar ik kan hem nog even niet vinden.
pi_71719741
ooh 5 al online? link please als iemand die kan vinden
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:26:26 #54
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_71722276
Die vieze junk over die paarden, faalhaas.
Bedankt Hans.
pi_71724893
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Starlie het volgende:
Net aflevering 4 gezien, wat is Chantal nep zeg!! Echt een eng mens!!! Ze komt zoooo gemaakt over, maar toch is ze erg vermakelijk om naar te kijken

Aflevering 5 schijnt ookal online te staan maar ik kan hem nog even niet vinden.
"Aflevering 5 staat donderdag 13 augustus online."
  zondag 9 augustus 2009 @ 10:28:56 #56
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71725516
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 08:48 schreef Reflectionne het volgende:

[..]

"Aflevering 5 staat donderdag 13 augustus online."
Ik weet het, maar op de Baby te Huur site stond (tussen alle trieste reacties) dat aflevering 5 ook online staat als je via Google zoekt... maar ik heb gezocht maar niets gevonden...
pi_71725909
Van mij hadden die ouders wel wat harder tegen die Proshat mogen zijn. Als ik zie dat dat mormel een half uur bezig is met douchen, en mijn kinderen zonder te wassen en met vies ongekamt haar naar buiten zie gaan had ze van mij de wind van voren gekregen.

Oh ja die Chantal en die junk....wat irriteer ik me rot aan hen zeg. Kon een glimlach niet onderdrukken toen dat paard op die jankerd haar teen had gestaan
MOKUM XXX RATED
pi_71726089
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 10:28 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ik weet het, maar op de Baby te Huur site stond (tussen alle trieste reacties) dat aflevering 5 ook online staat als je via Google zoekt... maar ik heb gezocht maar niets gevonden...
Hmm oke.. Nja, lijkt me ook best sterk, gewoon wachten tot donderdag denk ik
pi_71733963
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Starlie het volgende:

Svp de link van deel 4,please
Love music!
pi_71734459
quote:
Bedankt,ga gelijk kijken
Love music!
pi_71736377
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef Steve het volgende:
Deniz doet het goed. Deniz en Daphne zijn echt veruit het beste koppel tot nu toe.
Dronken Daphne.

Proshat. Die mag een schop onder d'r luie donder.
Chantal. Blijft echt een raar, vreemd mens. Nog veel te leren.
Raiko was deze aflevering ook maar stom bezig trouwens.... Je begrijpt toch wel dat je niet tegen zo'n klein kind moet gaan zeiken en zeuren zoals hij deed bij die paarden?

Volgende week zag er weer veelbelovend uit. Kamperen, dat zorgt wel vaker voor ruzies.
Met alles eens
Love music!
pi_71736404
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Met alles eens Kan niet wachten op deel 5
Love music!
pi_71740701
Ik vond het echt een lief moment dat Deniz met dat meisje aan het douchen was....dat haren wassen
pi_71743119
euh geatan dat is niet delegeren maar afschuiven haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71743393
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:58 schreef Michellee het volgende:
Ik vond het echt een lief moment dat Deniz met dat meisje aan het douchen was....dat haren wassen
oooh super schattig idd!!
Vooral omdat ie zo lekker onwennig is omdat het een meisje is en zo

Owja en dat die kindjes niet in bad zijn geweest en zo omdat Proshat moest douchen kan echt niet
ik zou het sowieso wel weten als ik geatan was, daar zou ik nog lang niet mee gaan samen wonen of wat dan ook
Dan mag hij alles doen!

Owja en chantal doet net alsof het iets bewijst dat ze moet huilen Zo van kijk dan! Je huilt om alles dus dat telt niet he

[ Bericht 15% gewijzigd door liefie_ op 09-08-2009 21:39:48 ]
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_71743748
"gelukkig stond ik er niet achter" :/
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:56:38 #68
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_71744292
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 11:00 schreef dronkeykong het volgende:
Van mij hadden die ouders wel wat harder tegen die Proshat mogen zijn. Als ik zie dat dat mormel een half uur bezig is met douchen, en mijn kinderen zonder te wassen en met vies ongekamt haar naar buiten zie gaan had ze van mij de wind van voren gekregen.

Oh ja die Chantal en die junk....wat irriteer ik me rot aan hen zeg. Kon een glimlach niet onderdrukken toen dat paard op die jankerd haar teen had gestaan
Idd.! Wat zou ik een pesthekel aan dat wijf krijgen. Gewoon te lui voor woorden. Verantwoordelijkheden ontlopen en alles op je vriendje afschuiven.

Wat ook grappig is, is dat je ook kan zien wie er nog niet toe is aan kinderen..

"ik heb de hele ochtend met de kleine doorgebracht, vanmiddag is even mij-tijd"... Tja, dat kan nu, later niet meer, als ze van jou zijn..

Verder die meid die zo lam als een aardappel was..

Even centraal:

gelieve spoilers in de betreffende tags plaatsen, als je de afleveringen via internet bekijkt, zodat de mensen die het via de tv volgen, niet worden verneukt

dank
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_71753010
Denis en Daphne zijn echt superleuk. Hij is geweldig met die kindjes, zij ook, maar ze zijn samen ook een leuk stel. Zij heel irritant met teveel drank op, en hij kijkt er gewoon een beetje naar van ach, laat haar maar. Lief!

Chantal ga ik echt geen worden meer aan vuil maken, wat een vermoeiend, aandachttrekkend zielig hoopje puber. Run, Raiko, Run!!

Maar ik denk dat ik die Prostaat of hoe ze nog het allerergst vindt. Wat een manipulatieve trut is dat, prinses. Gatver. Boos worden omdat je vriend (met handdoek op zijn kop... ) naar een feestje wil, als hij dan thuis komt zoenen en meteen weer weg lopen. Manipulatie ten top. Oh man, zij gaat het nooit redden in de grote mensen wereld. Ze is denk ik gewend dat alles voor haar gedaan wordt omdat ze zo'n mooi koppie heeft. En hij is allang blij dat hij zo'n knappe chick heeft gescoord dus doet alles voor haar. Dus ook tegen hem zeg ik..Run, euh dinges, Run!!
pi_71753517
Ik moest lachen toen ik Proshat zo verongelijkt in bed zag liggen, met een handdoek die precies bij het dekbed kleurde . En Daphne die een beetje dronken wartaal zat uit te slaan .
Cool story, Hansel.
pi_71754644
Een kind dat Destiny heet
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:14:30 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_71754801
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
En Daphne die een beetje dronken wartaal zat uit te slaan .
Ik vond het nogal nep overkomen, om stoer te zijn.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_71755981
Proshat is zelf nog een kind

Maar ze is wel lekker
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_71761912
Oei, dat programma kan me echt niet lang boeien. Het irriteert me veel te gauw... na vijf minuten had ik het alweer gezien. Kromme tenen ...
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:33:24 #75
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_71767287
tvp, even kijken.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')