Die gaat juist lang douchen om maar vooral niks te hoeven doen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:20 schreef Reflectionne het volgende:
Dat was echt belachelijk ja.. Die Proshat ook echt heel lang douchen, als je weet dat je zoveel moet doen ga je toch gewoon ff snel douchen??
"Aflevering 5 staat donderdag 13 augustus online."quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Starlie het volgende:
Net aflevering 4 gezien, wat is Chantal nep zeg!! Echt een eng mens!!! Ze komt zoooo gemaakt over, maar toch is ze erg vermakelijk om naar te kijken![]()
Proshat... wat een lui mormel... bah!![]()
Aflevering 5 schijnt ookal online te staan maar ik kan hem nog even niet vinden.
Ik weet het, maar op de Baby te Huur site stond (tussen alle trieste reacties) dat aflevering 5 ook online staat als je via Google zoekt... maar ik heb gezocht maar niets gevonden...quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:48 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
"Aflevering 5 staat donderdag 13 augustus online."
Hmm oke.. Nja, lijkt me ook best sterk, gewoon wachten tot donderdag denk ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:28 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik weet het, maar op de Baby te Huur site stond (tussen alle trieste reacties) dat aflevering 5 ook online staat als je via Google zoekt... maar ik heb gezocht maar niets gevonden...
Svp de link van deel 4,pleasequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:27 schreef Starlie het volgende:
Net aflevering 4 gezien, wat is Chantal nep zeg!! Echt een eng mens!!! Ze komt zoooo gemaakt over, maar toch is ze erg vermakelijk om naar te kijken![]()
Proshat... wat een lui mormel... bah!![]()
Aflevering 5 schijnt ookal online te staan maar ik kan hem nog even niet vinden.
Bedankt,ga gelijk kijkenquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:47 schreef purno.de.purno het volgende:
http://www.bnn.nl/page/babytehuurvakantie
Met alles eensquote:Op donderdag 6 augustus 2009 21:48 schreef Steve het volgende:
Deniz doet het goed.Deniz en Daphne zijn echt veruit het beste koppel tot nu toe.
Dronken Daphne.
Proshat.Die mag een schop onder d'r luie donder.
Chantal.Blijft echt een raar, vreemd mens. Nog veel te leren.
Raiko was deze aflevering ook maar stom bezig trouwens.... Je begrijpt toch wel dat je niet tegen zo'n klein kind moet gaan zeiken en zeuren zoals hij deed bij die paarden?
Volgende week zag er weer veelbelovend uit.Kamperen, dat zorgt wel vaker voor ruzies.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 17:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Met alles eensKan niet wachten op deel 5
![]()
oooh super schattig idd!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:58 schreef Michellee het volgende:
Ik vond het echt een lief moment dat Deniz met dat meisje aan het douchen was....dat haren wassen
Idd.! Wat zou ik een pesthekel aan dat wijf krijgen. Gewoon te lui voor woorden. Verantwoordelijkheden ontlopen en alles op je vriendje afschuiven.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:00 schreef dronkeykong het volgende:
Van mij hadden die ouders wel wat harder tegen die Proshat mogen zijn. Als ik zie dat dat mormel een half uur bezig is met douchen, en mijn kinderen zonder te wassen en met vies ongekamt haar naar buiten zie gaan had ze van mij de wind van voren gekregen.
Oh ja die Chantal en die junk....wat irriteer ik me rot aan hen zeg. Kon een glimlach niet onderdrukken toen dat paard op die jankerd haar teen had gestaan
Ik vond het nogal nep overkomen, om stoer te zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
En Daphne die een beetje dronken wartaal zat uit te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |