Algemene Kennis Quiz.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, wat is een AKQ's award???
FTR snap ik nog...
Ja hallo, ik weet zeker dat ik onwijs vaak dacht: hee, weer Rutger Hauer in een film! Maar hoe ze heten... verder dan 6 kom ik dus niet...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:52 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Er staat al een nieuwe vraag....
oh!!!! Waar is die dan??? misschien weet ik daar meer...quote:
AKQ # 1691 Waar bellen naar Moskou gratis is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh!!!! Waar is die dan??? misschien weet ik daar meer...
hahahaha, ik kijk even en er staat al een fout volgens mij (en volgens wikipedia ook...)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
AKQ # 1691 Waar bellen naar Moskou gratis is.
Ik had al zo'n vermoeden.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha, ik kijk even en er staat al een fout volgens mij (en volgens wikipedia ook...)
Munchhausen by proxy is dat je zelftoegebrachte verwondingen of gefingeerde klachten bij derden gebruikt voor aandacht... dan zou Cobra4 hem goed hebben, en niet jij... sorry...
Als je van films, praten over films, praten over het kijken naar films, praten over het maken van films, praten over het kopen van films en praten lieve kassameisjes houdt wel.quote:
En niet melden???quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.....
Als de vraagsteller het goed keurt ga ik er vanuit dat het goed is. toch?quote:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je van films, praten over films, praten over het kijken naar films, praten over het maken van films, praten over het kopen van films en praten lieve kassameisjes houdt wel.
quote:
tja... Cobra4 reageert ook niet, en het is wel dom dat de vraagsteller het goedkeurt, maar ik zou het niet laten staan denk ik... (ik kreeg voor juli 2 punten in FMT, terwijl ik er 5 had, daar heb ik ook wat van gezegd dus dan vind ik dat ik andersom ook wat zou moeten zeggen...)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als de vraagsteller het goed keurt ga ik er vanuit dat het goed is. toch?
Kop mijn vraag daar nu eens in ik wil naar bed......quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja... Cobra4 reageert ook niet, en het is wel dom dat de vraagsteller het goedkeurt, maar ik zou het niet laten staan denk ik... (ik kreeg voor juli 2 punten in FMT, terwijl ik er 5 had, daar heb ik ook wat van gezegd dus dan vind ik dat ik andersom ook wat zou moeten zeggen...)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:23 schreef Roi het volgende:
Totdat de een een film slecht vond die de andere juist geweldig vond?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kop mijn vraag daar nu eens in ik wil naar bed......
ik ook!!! maar ik wil veronica mars zien...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen...over 6 uurtjes al weer op.....
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:45 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga slapen...over 6 uurtjes al weer op.....
Ik ben wel wakkerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Al wakker?![]()
Waarom moest jij eigenlijk zo vroeg op???
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:44 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik ben wel wakker![]()
Gisteren niet of nauwelijks hier geweest, maar vandaag wel
Gisteren niet aan toegekomen, was in het ziekenhuis (niet voor mezelf). En ik ben eerst de stijl aan het uitwerken, pas als ik weet wat voor stijl we uiteindelijk gebruiken kan ik het script volledig schrijvenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoe staat het met het script?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |