Ik was ooit goed in drama maar de combinatie ongeduldig, slecht tegen kritiek kunnen en stoer willen zijn hebben mij doen afhaken.... ik wil het misschien wel in september weer oppakken.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:19 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Het kan nooit kwaad om actief rond te kijken op de arbeidsmarkt![]()
Straks merken ze bij deze werkgever dat de cultuur je niet ligt en wordt je er voortijdig uitgegooid.. daar schiet je ook niets mee op! Dan heb je straks niets.![]()
Ik ben toch ook bezig met mijn toekomst?Ik wil graag (wellicht parttime) iets in de filmindustrie doen, dus ik werk daar actief aan
![]()
Heb naast de FMT filmplannen nog andere dingen waar ik aan werk
Ik zeg: DOEN! Bovendien, als je iets echt wil bereiken en je gaat er echt voor, dan gaat het je lukken ook.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was ooit goed in drama maar de combinatie ongeduldig, slecht tegen kritiek kunnen en stoer willen zijn hebben mij doen afhaken.... ik wil het misschien wel in september weer oppakken.
Ik wil het heel graag weer oppakken, ik denk dat het tijd is om weer bij de basis uit te komen.... Vechtsport en drama zijn gewoon de dingen waar ik goed in was....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:27 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ik zeg: DOEN! Bovendien, als je iets echt wil bereiken en je gaat er echt voor, dan gaat het je lukken ook.
Dat geldt voor mij ook, dat voor ogen houden heeft in het verleden bij mij ook gewerkt
Er zijn veel acteurs die uiteindelijk toch zelf een script hebben geschreven en zelfs geregisseerd. Dus wat niet is kan altijd nog komen!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik wil het heel graag weer oppakken, ik denk dat het tijd is om weer bij de basis uit te komen.... Vechtsport en drama zijn gewoon de dingen waar ik goed in was....
Ik heb er ook ooit aan gedacht om scenarist te worden maar ik ben geen geweldige schrijver.... Maar ik vind het wel leuk om jou zo te helpen.
Via MSN kunnen we ook communiceren..... misschien 1 avond in de week een uurtje overleg ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:55 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Er zijn veel acteurs die uiteindelijk toch zelf een script hebben geschreven en zelfs geregisseerd. Dus wat niet is kan altijd nog komen!
Ik ben net opnieuw begonnen met het script (had toch nog maar 2 scenes ofzo), nu wat serieuzer (aan het werk, het script blijft natuurlijk komisch). Wil nu toch wel een communicatiemiddel om de dingen uit te wisselen zodat het niet openbaar is.
Heb wel een gmail adres aangemaakt voor die youtube account van dat filmpje gisteren.. Kunnen wellicht alle betrokkenen daar de inloggegevens van geven?
Klinkt ook goed. Dat is tenminste directer, en hoeft niet iedereen steeds ergens speciaal op in te loggen om te kijken of er iets is!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Via MSN kunnen we ook communiceren..... misschien 1 avond in de week een uurtje overleg ofzo?
Of je richt een hyve opquote:Op donderdag 6 augustus 2009 12:58 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Klinkt ook goed. Dat is tenminste directer, en hoeft niet iedereen steeds ergens speciaal op in te loggen om te kijken of er iets is!
Hyvesquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:22 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Of je richt een hyve op
Das misschien nog makkelijker
Je hebt daarmee wel gelijk iedereens beschrijving....quote:
Als de meerderheid vindt dat dat handiger is, schik ik me daar wel in hoor, ben niet zo moeilijkquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:35 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Je hebt daarmee wel gelijk iedereens beschrijving....
Lastige vraag trouwens die van Intre....
Ik sla hem over iig.....
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Drat.... van kwart over 4 tot 10 voor 5 gewacht maar ze was er niet..
Morgen kijken of ze de early shift heeft die is van 8 tot 3 denk ik dan wacht ik haar later wel op.....quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:25 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]laat je niet ontmoedigen!
Goed, moed blijven houden he!!!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen kijken of ze de early shift heeft die is van 8 tot 3 denk ik dan wacht ik haar later wel op.....
Ja hoor ik geef niet op!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed, moed blijven houden he!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |