Kennelijk.quote:
Inderdaad, die zorgplicht is er dus niet voor niets.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:52 schreef Verlicht het volgende:
...
Maar goed, veel mensen moeten kennelijk tegen zichzelf beschermd worden.
Dat is een oude grap en niet echt waar.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:54 schreef FinancialBubble het volgende:
Weet je dat Dirk Scheringa eigenlijk Nico heet? Maar dat vond hij toch niet zo'n handige voornaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2009 19:04:15 ]
Het leuke is dat je wel veel kunt lenen, maar dat zij dan 30% voor je investerenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:42 schreef Ole het volgende:
[..]
ja, en gaan mensen eerder klagen omdat ze hopen er beter van te worden.
OK Bij DSB kon ik ook belachelijk veel lenen. Maar duhhhh daar ben je zelf ook bij. Ik heb maar ong 20% geleend van wat ik van hun 'mocht' Demn... je hebt toch zelf ook wel hersens of zo?
Zo makkelijk om nu de bank de schuld te geven omdat je zelf veel te veel geleend hebt
quote:Gesprek aan de keukentafel: Frank de Grave
EENVANDAAG zit aan de keukentafel bij Frank de Grave, oud-VVD-Kamerlid, staatssecretaris en minister. Ook oud-voorzitter van de Nederlandse zorgautoriteit en nu werkloos thuis, sinds hij na twee maanden vertrok bij de in opspraak geraakte DSB-bank. We praten met hem over zijn snelle vertrek bij de bank van Dirk Scheringa, maar ook over de VVD en over populisme en Geert Wilders.
Vermoedelijk. Maar uiteraard zal de rest van Nederland hen wel uit de brand helpen. Waarom zou iemand die zijn/haar billen brand nou op de blaren moeten zitten? Leren van fouten is zwaar overrated.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je moet toch wel echt achterlijk zijn om daar nog geld te lenen. Vermoedelijk hetzelfde soort achterlijk volk wat geld neergezet had in ijsland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |