.quote:Klachten over DSB Bank stromen binnen
De financiėle ombudsman ziet 'onevenredig veel klachten' binnenkomen over de hypotheken van DSB Bank, de bank van Dirk Scheringa. Het gaat om ongeveer 250 klachten
Je moet toch wel echt achterlijk zijn om daar nog geld te lenen. Vermoedelijk hetzelfde soort achterlijk volk wat geld neergezet had in ijsland.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:43 schreef henkway het volgende:
De DSB bank is na een vermaning van de AFM wederom aangesproken op onoirbare praktijken, dit keer door de ombudsman, deze spreekt van 50% zeer gegronde klachten.
Er moet wel iets aan de knikker zijn
[..]
.
lijkt me hetzelfde volk jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je moet toch wel echt achterlijk zijn om daar nog geld te lenen. Vermoedelijk hetzelfde soort achterlijk volk wat geld neergezet had in ijsland.
Juist niet, die hebben spaargeld en hoeven niet bij de DSB een hypotheek af te sluiten om niet hypothecaire schulden weg te werkenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:44 schreef Sakura het volgende:
[..]
Je moet toch wel echt achterlijk zijn om daar nog geld te lenen. Vermoedelijk hetzelfde soort achterlijk volk wat geld neergezet had in ijsland.
Wat wil je verbieden? Geld verdienen aan domme keuzes van mensen? Dan stort de economie helemaal in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:48 schreef Wupppie het volgende:
Mensen die daar lenen vragen erom om een poot uitgetrokken te worden.
Ik snap niet waarom het verboden wordt.
Niet meer (alles)quote:
Of ze dachten "lenen is bij DSB zo goedkoop en sparen bij Icesave levert zo veel op, dat moet te combineren zijn"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef Metatron het volgende:
[..]
Juist niet, die hebben spaargeld en hoeven niet bij de DSB een hypotheek af te sluiten om niet hypothecaire schulden weg te werken.
Nee, dat de overheid (AFM) hier wil ingrijpen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:51 schreef Metatron het volgende:
[..]
Wat wil je verbieden? Geld verdienen aan domme keuzes van mensen? Dan stort de economie helemaal in.
Moet je wel geld voor een opleiding krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:06 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Wees dan consequent en verbied dom zijn.
Na 5 keer lezen nog niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:15 schreef beware_reageerd het volgende:
Nou, wel duidelijk dacht ik zo.
ik denk dat de DSB Bank slimmer is dan zijn klantenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:20 schreef FicoF het volgende:
Als je te dom bent om een fatsoenlijke hypotheek af te sluiten moet je ook geen huis kopen. Daarna klagen is helemaal triest.
Of ze nog spaargeld hebben valt natuurlijk nog te bezien, maar los daarvan, daarom schreef ik ook dat het hetzelfde SOORT achterlijk volk is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:49 schreef Metatron het volgende:
[..]
Juist niet, die hebben spaargeld en hoeven niet bij de DSB een hypotheek af te sluiten om niet hypothecaire schulden weg te werken.
Er zijn wel meer banken waar klachten over binnenkomen. Maar omdat DSB vaak negatief overkomt en Hypotheken op dit moment de interesse heeft van de media krijgt het zoveel aandacht.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef henkway het volgende:
[..]
ik denk dat de DSB Bank slimmer is dan zijn klanten
En twee keer aangesproken worden op het gedrag en omgang met de klanten, dat lukte zelfs Easylife niet
Maar die worden niet aangepakt door de Nederlandse Bank en de DSB wel??quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:27 schreef FicoF het volgende:
[..]
Er zijn wel meer banken waar klachten over binnenkomen. Maar omdat DSB vaak negatief overkomt en Hypotheken op dit moment de interesse heeft van de media krijgt het zoveel aandacht.
ja, en gaan mensen eerder klagen omdat ze hopen er beter van te worden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:27 schreef FicoF het volgende:
[..]
Er zijn wel meer banken waar klachten over binnenkomen. Maar omdat DSB vaak negatief overkomt en Hypotheken op dit moment de interesse heeft van de media krijgt het zoveel aandacht.
Jij misschien wel, maar de meeste mensen kunnen de haken en ogen van vaak complexe financiele producten niet overzien. Daarom is ook bepaald dat financiele dienstverleners een zorgplicht ten aanzien van de consument hebben. Verder is ook geconcludeerd dat deze zorgplicht actief moet worden nagekomen. Dat wil zeggen dat dienstverleners uit zichzelf de zorgplicht moeten nakomen, en niet pas als daar om wordt gevraagd.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 07:42 schreef Ole het volgende:
[..]
ja, en gaan mensen eerder klagen omdat ze hopen er beter van te worden.
OK Bij DSB kon ik ook belachelijk veel lenen. Maar duhhhh daar ben je zelf ook bij. Ik heb maar ong 20% geleend van wat ik van hun 'mocht' Demn... je hebt toch zelf ook wel hersens of zo?
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:54 schreef FinancialBubble het volgende:
Weet je dat Dirk Scheringa eigenlijk Nico heet? Maar dat vond hij toch niet zo'n handige voornaam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |