quote:
Op zondag 9 augustus 2009 17:51 schreef dborhem het volgende:[..]
Met die ''20 man paraat'' (wat er trouwens in mijn post niet staat,maar dat terzijde) bedoel ik het gemiddelde aantal klanten dat staat te wachten voordat er zo'n iemand binnenstormt die het al-tijd drukdrukdruk heeft,nog de tram moet halen en wil dat ik meteen hem/haar help!
Winkels die zo'n servicepunt runnen MOGEN niet eens op de website kijken waar het pakje is,dat is strikt tegen de regels.
Zelfs als ik ga bellen word mij toegeBETEN dat ik de klant zelf moet geven,dus nogmaals ik begrijp niet waar mensen het idee vandaan halen dat je in persoon kunt verwachten dat de medewerker meteen de pc erbij pakt,lekker thuis doen mensen!
Ik doe ZEKER aan beroepsdefomatie,alleen is het zo dat ik niet overdrijf,ik houd van mijn werk,dat is alles.
Stap eens met je hoofd uit je eigen wereldje man.
Van mij hoef je geen enkele pc te checken.
Maar als ik het afhaalbericht niet heb gekregen (wat vaak gebeurt kan ik je vertellen als grootverzender van pakketjes via TNT) dan kom ik met lege handen bij een willekeurig postkantoor. En kan ik te maken krijgen met mensen die mij sloffend vertellen dat er geen pakketje is.
Heb ik echter de barcde, dan weet ik via track n trace 100% zeker waar mijn pakketje zich bevind, namelijk op dit afhaalkantoor. En als ik die barcode bij me heb, heb ik het bewijs tegenover de ontkennende baliiemedewerker dat het pakketje hier echt voor mij ligt.
Van mij hoef je die pc niet erbij te pakken. maar die barcode maakt dat ik zeker weet dat ik tegen een idioot van een baliemedewerker kan bewijzen dt mijn pakje echt hier ligt. Als jij niet op je pc mag kijken, laat ik je gewoon het printje van mijn pc zien, en je mag zelfs op mijn mobiele telefoon mee kijken wat de track n trace pagina´s van TNT over mijn pakketje zeggen.
Het kan mij niet schelen wat jij er allemaal wel of niet mee kan, wil of mag.
Maar als ik die barcode heb kun je lullen als brugman, maar ik ga niet weg voordat ik mijn pakketje van je heb. Daar is die track n trace voor. Als jij daar niet naar mag kijken van je baas, moet je dat met je baas maar lekker oplossen, maar mij krijg je niet weg zonder pakketje.
Waar denk je nou eigenlijk dat die hele track n trace-code voor is die je als klant en als verzender krijgt van TNT, jouw werkgever, mijn vervoerder.
Voor de sier ofzo??