Oud topic yada yada yada. Vorige werd op slot gegooid omdat er geen moeite voor werd gedaan.
Alsjeblieft, een beetje moeite.
Mijn klacht:
In Nederland is het gebruik van soft drugs gedoogd zodat de overheid nog enige controle heeft en het niet volledig wegzakt in de criminaliteit. Dit geld ook voor de hoerderij (in zekere mate).
En 2 mensen van het zelfde geslacht mogen trouwen. Allemaal persoonlijke vrijheid. Als ik wiet wil kan ik wiet halen. Als ik neuken wil maar ik ben lelijk kan ik naar de hoeren. Als ik van mannen houd kan ik trouwen met een andere vent.
En je hebt hatemonger Bill o'Reilly die doet alsof het iets slechts is.
Kijk naar je eigen land met falende drugs/chickies/meatspin beleid.
![]()
"[Y]ou would let everybody get married who want to get married. You want to marry a turtle, you can." O'Reilly has previously suggested that gay marriage could ultimately allow for a person to marry a goat, duck, or dolphin. - BIll o'Reilly
"If I'm the president of the United States, I walk right into Union Square, I set up my little presidential podium, and I say, 'Listen, citizens of San Francisco, if you vote against military recruiting, you're not going to get another nickel in federal funds. Fine. You want to be your own country? Go right ahead. And if Al Qaeda comes in here and blows you up, we're not going to do anything about it. We're going to say, look, every other place in America is off limits to you, except San Francisco. You want to blow up the Coit Tower? Go ahead.'" --after San Francisco voted to ban military recruiters from city schools, Nov. 8, 2005 Hij doet me denken aan die hatemonger uit v for vendetta.
edit:
Vergeten, swarmahoer is zeikerd en gooit alles op slot.