quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:17 schreef EvanStone het volgende:
Wat een ontzettende pisvlek die vent.
On behalf of everyone I would like to add...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:13 schreef Pakspul het volgende:
statistieken maakt niet uit want de landen zijn niet even groot
Gelijk heeft hij, kut hippies in SF. Het afvoer putjes van de USA.quote:"If I'm the president of the United States, I walk right into Union Square, I set up my little presidential podium, and I say, 'Listen, citizens of San Francisco, if you vote against military recruiting, you're not going to get another nickel in federal funds. Fine. You want to be your own country? Go right ahead. And if Al Qaeda comes in here and blows you up, we're not going to do anything about it. We're going to say, look, every other place in America is off limits to you, except San Francisco. You want to blow up the Coit Tower? Go ahead.'" --after San Francisco voted to ban military recruiters from city schools, Nov. 8, 2005
Dat vind ik juist geweldig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:29 schreef solyaris het volgende:
Ik haat zijn morele suprioriteit, verdraaiing van feiten en zijn verspreiding van onwaarheden.
Family Guyquote:
Wat een held jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
Komediegoud dat filmpje![]()
![]()
"Statistics don't matter because they do it differently and they are a much smaller country"
''This is why americans don't trust the government''quote:
Over het lijk van die glick's vader.quote:
De republikeinen. En dan vooral de rednecks uit Texas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ik weet dat die man het slechts verdient om uitgelachen te worden, maar ik erger me toch helemaal kapot aan hem. Die tenenkrommende arrogantie en stupiditeitHet ergste is dat hij een podium krijgt, en dus een door sommigen graag gehoorde mening verkondigt. Wie zijn die mensen, vraag ik me dan af, en hoeveel macht hebben ze in de VS?
Ik weet het, er zullen zat van die mensen zijn. Ik kan het me gewoon moeilijk voorstellenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:20 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De republikeinen. En dan vooral de rednecks uit Texas.
Meer dan 60% van Texas denkt zoals deze man.
O'Reilly is ook een christen, weet je nogquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef koningdavid het volgende:
Wel grappig. O'Reilly wordt op een ironische manier gepwned door Stephen Colbert (CHRISTEN!)
Om mensen als jij te trollen. Succesful troll is succesful.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:56 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
O'Reilly is ook een christen, weet je nogZo bijzonder is dat ook niet voor een Amerikaan.
Sowieso, waarom die vermelding erbij?
Mensen zoals ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Om mensen als jij te trollen. Succesful troll is succesful.
O'reilly is zo'n republikeinse "Ik moet wel christen zijn christen". Colbert is er veel bewuster mee bezig weet ik toevallig, hij geeft zelfs bijbelles bij hem in de kerk aan kinderen.![]()
Ik weet gewoon als ik ergens 'christen' typ dat mensen gaan flippen, is niet persoonlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mensen zoals ikKennen wij elkaar?
O'Reilly is het prototype hypocriete ovedreven republikeinse christen zoals je er veel hebt in VS, word ik altijd wat misselijk van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Colbert zal een 'betere;' christen zijn, O'Reilly hoort bij de meer voorkomende variant. Zo een die zichzelf moreel superieur acht omdat hij een bepaalde religie aanhangt.
Tsja, bang om de waarheid onder ogen te zien denk ik dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef koningdavid het volgende:
O'Reilly is het prototype hypocriete ovedreven republikeinse christen zoals je er veel hebt in VS, word ik altijd wat misselijk van.
Ik niet. Ik vond het alleen een nogal domme post van je, en ben achteraf dan ook blij dat het een trollpost wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik weet gewoon als ik ergens 'christen' typ dat mensen gaan flippen, is niet persoonlijk.![]()
Gelukkig. Dat is dan ook de gepaste reactie op iemand als O'Reilly.quote:[..]
O'Reilly is het prototype hypocriete ovedreven republikeinse christen zoals je er veel hebt in VS, word ik altijd wat misselijk van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |