abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71644664
Het is zeker te laat voor: ?
pi_71644671
Kunnen we geen apart topic openen voor nulde jaars? Dit ad nauseam herhalen van 'ik heb er onwijs veel zin in!' en 'ik ga de beste dokter worden!'...
I feel kinda Locrian today
pi_71644926
"Ik zal de geneeskunst zo goed als ik kan zal uitoefenen ten dienste van mijn medemens" "Ik zal zorgen voor zieken, gezondheid bevorderen en lijden verlichten" "Ik stel het belang van de patiënt voorop en eerbiedig zijn opvattingen". " Ik zal geheim houden wat mij is toevertrouwd".

Oh wacht.
pi_71644960
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:23 schreef iofn het volgende:
"Ik zal de geneeskunst zo goed als ik kan zal uitoefenen ten dienste van mijn medemens" "Ik zal zorgen voor zieken, gezondheid bevorderen en lijden verlichten" "Ik stel het belang van de patiënt voorop en eerbiedig zijn opvattingen". " Ik zal geheim houden wat mij is toevertrouwd".

Oh wacht.
  donderdag 6 augustus 2009 @ 10:43:40 #80
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_71645426
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:13 schreef starla het volgende:
Kunnen we geen apart topic openen voor nulde jaars? Dit ad nauseam herhalen van 'ik heb er onwijs veel zin in!' en 'ik ga de beste dokter worden!'...
Nog drie weken dan zijn de nuldejaars eerstejaars.
Fietstas.
pi_71646366
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:13 schreef iofn het volgende:
Natuurlijk niet:
Shine bright like a diamond.
pi_71650561
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 10:13 schreef iofn het volgende:
Eigenlijk wel ja, maar ik zit gvd nu m'n eerste en waarschijnlijk enige bakkie van vandaag naar binnen te gieten Dus voor nu maak ik een uitzondering

pi_71650907
Even een vraagje he: ik ben hopelijk in augustus 2010 afgestudeerd. Dat zou perfect uitkomen met het collegegeld. Wat nou als ik toch wat vertraging oploop en pas in september 2010 afstudeer? Moet je dan voor een heel jaar collegegeld weer betalen?
pi_71655755
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:59 schreef Honeymooner het volgende:
Even een vraagje he: ik ben hopelijk in augustus 2010 afgestudeerd. Dat zou perfect uitkomen met het collegegeld. Wat nou als ik toch wat vertraging oploop en pas in september 2010 afstudeer? Moet je dan voor een heel jaar collegegeld weer betalen?
Ja, maar je krijgt naar rato ook weer terug...
pi_71656087
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:03 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ja, maar je krijgt naar rato ook weer terug...
Nee, hoeft niet voor een heel jaar als je in termijnen betaalt. Mocht je al een termijn hebben overgemaakt, dan krijg je die terug.
pi_71657389
Iemand hier toevallig zin om een stuk te schrijven over de zin van coaching, ik kan me er niet toe zetten iets positiefs te schrijven. Althans, niet over de bijeenkomsten onder leiding van deze semi-psycholoog, die er slechts zit om haar eigen eenzaamheid op te lossen.
pi_71657483
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:09 schreef iofn het volgende:
Iemand hier toevallig zin om een stuk te schrijven over de zin van coaching, ik kan me er niet toe zetten iets positiefs te schrijven. Althans, niet over de bijeenkomsten onder leiding van deze semi-psycholoog, die er slechts zit om haar eigen eenzaamheid op te lossen.
Lijkt me heerlijk
pi_71657941
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 00:08 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Oh nee, ik ga gewoon voor hoge cijfers, geen idee of dat er uit gaat komen, maar ik heb ontzettend veel zin om na vorig jaar echt keihard te werken en veel dingen te leren.
[..]

Van de UVA-site.
Voor de 'officiele' USMLE testen komen buitenlandse studenten niet in aanmerking daar deze alleen voor Amerikaanse universiteiten geschikt is. Er zijn echter ook omscholingstesten/cursussen waar je als buitenlander jezelf kan inschrijven bij het USMLE. Mocht je honoursprogramma dit aanbieden dan zou ik er zeker gebruik van maken aangezien alleen het maken van deze 3 examens zo'n 3000 dollar kost (zo uit mn hoofd). Daarnaast moet je nog een aantal verplichte clerkships of internships volgen wil je in aanmerking komen voor inschrijving.

Oh en je mag jezelf pas eerstejaars noemen als je in deze topicreeks komt huilen over het maken van je gevoelsreflectie en portfolio. :p
pi_71658091
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 18:30 schreef leejow het volgende:

[..]

Oh en je mag jezelf pas eerstejaars noemen als je in deze topicreeks komt huilen over het maken van je gevoelsreflectie en portfolio. :p
Helemaal eens. In Nijmegen is dat gelukkig al de eerste maand met het spectaculaire blok MPV1
pi_71659170
Zo, net klaar met een Wertheim OK. Halverwege kwam een assistente limonade brengen (nog nooit meegemaakt ), maar ik stikte er wel bijna in toen ik het door een rietje langs m'n mondkapje dronk... Heb nog een kwartier staan hoesten
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_71659662
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef intoxicated het volgende:
Zo, net klaar met een Wertheim OK. Halverwege kwam een assistente limonade brengen (nog nooit meegemaakt ), maar ik stikte er wel bijna in toen ik het door een rietje langs m'n mondkapje dronk... Heb nog een kwartier staan hoesten
Regulier co-schap gyn?
pi_71659992
Jep
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_71660134
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:41 schreef intoxicated het volgende:
Jep
En, beetje leuk?
pi_71661042
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:17 schreef intoxicated het volgende:
Wertheim OK.
Tof
pi_71661327
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 19:45 schreef dotKoen het volgende:
[..]
En, beetje leuk?
Ja! Prima zelfs Heb er net 4 dagen op zitten, dus verder kan ik nog niet oordelen
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:12 schreef iofn het volgende:
[..]
Tof
Yes
pi_71661390
Het leukste aan gyn vond ik de vragen die je kon stellen tijdens OK:

'kan een man met een neovagina ook een cystocele krijgen?'
pi_71661472
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:24 schreef starla het volgende:
Het leukste aan gyn vond ik de vragen die je kon stellen tijdens OK:

'kan een man met een neovagina ook een cystocele krijgen?'
!

En, kan het?
pi_71661481
'ze wist het niet'
pi_71661542
Mij staat vooral de dame voor ogen die bloedverlies had gehad in haar stopweek (like wtf) maar overtuigd was toch zwanger te zijn want ze had echt klein foetusje zien liggen in de wc-pot 'met van die kleinuh oogies ensow'
pi_71662075
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 20:27 schreef starla het volgende:
'ze wist het niet'
Jammer, maar misschien kan intoxicated ons verblijden door de vraag nog een keer te stellen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')