abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71896588
http://en.wikipedia.org/wiki/Dermoid_cyst

Verder zeg ik niks, maar het was met afstand de coolste operatie EVER 3 uur lang genieten
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_71897036
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 02:49 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Ik stem tegen, zeker weten doen. Geneeskunde is een contact intensieve studie waarbij je veel contact hebt met mede studenten. Een introweek maakt dit contact een stuk makkelijker, en het is vooral een feestweek die minstens zo leuk is als een weekje buitenland.
Goed, maar je eigen introductie heb je maar 1 keer. Naar het buitenland kan altijd nog (tijdens een blok ofzo.. )
Shine bright like a diamond.
pi_71897051
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef intoxicated het volgende:

Verder zeg ik niks, maar het was met afstand de coolste operatie EVER 3 uur lang genieten
Juk, van zoiets stond toch ook een plaatje in Arts in spé?
Shine bright like a diamond.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 13:34:37 #279
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71899572
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 10:41 schreef intoxicated het volgende:

Zaten er tanden in
Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is m'n eigen arthroscopie
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_71899619
Hoe kun je nu serieus overwegen om je introductie week te missen ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71900246
Ik ben niet naar mijn introkamp gegaan. Wel de KEI-week 24/7 gevolgd en de intro van de studie, maar ten tijde van het kamp had ik het echt even gehad met nieuwe mensen leren kennen enzo. Was 1x uitgeloot, heb dus 1 jaar iets anders gestudeerd, daar wel algemene introweek van de VU meegemaakt en introkamp van de studie, dus ik was er gewoon klaar mee..

Vind het 1 groot bullshit-argument dat je dan geen mensen zou leren kennen of vrienden zou maken (hoorde ik irl vaak), tuurlijk zijn er mensen die vanaf het kamp af contact hebben gehouden, maar tis niet noodzakelijk ofzo.
pi_71903565
Introkamp wordt hier ook nergens bedoeld hoor, we hebben het allemaal over de algemene introductie week
pi_71906030
^ zal ik je uitleggen.

Studeer al 3 jaar in A'dam en heb al een bachelor, 'stad verkennen' en voorgesteld worden aan verenigingen etc. hoeft van mij allemaal niet.
Daarnaast maak ik mij niet druk om of ik sociale contacten kan leggen als ik niet naar die intro ga, dat komt wel goed. Ook vrij weinig zin in dronken 18jarige 'ikgadokterworden'-studenten om me heen. Ben zelf nog niet begonnen aan GNK jaar 1 maar word oprecht al moe van sommige opmerkingen van eerstejaars-studenten hier.
Ga maandag wel even kijken wat ze te melden hebben, maar denk niet dat ik me ga inschrijven voor de rest van de week. Buitenland it is.
only dead fish swim with the stream.
pi_71906034
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 03:32 schreef EricT het volgende:

[..]

Dat contact kan je ook wel opbouwen tijdens de wekelijkse borrel/verenigingavond.
Tuurlijk kan dat ook, maar het maakt het wel makkelijker. Grootste argument blijft nog dat het gewoon leuk is. En om even te reageren op het hierbovenstaande. Lang niet alle eerstejaars komen net kijken bij het studentenleven, er zijn veel meer mensen die niet meteen zijn ingeloot.

Ik kan overigens nooit naar de borrelavond van de studievereniging omdat die samenvalt met de borrelavond van de studentenvereniging waar ik lid van ben.
pi_71908136
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef MindVision het volgende:
maar word oprecht al moe van sommige opmerkingen van eerstejaars-studenten hier.
Vertel eens

* Repeat hoort een potentieel mooi verhaal
pi_71908221
^ dan gaan sommige mensen zich op hun tenen getrapt voelen, niet bevorderlijk voor de sociale cohesie hier. Maar betreft dat gezever over de opleiding of het uiten van 'ervaringen' terwijl je nog geen één college geneeskunde hebt gehad, come on. Iets met schoenmaker en leest.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:45:45 #287
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_71910379
Bij ons zijn de mensen die niet bij de intro waren uiteindelijk ook wel in de groep opgenomen. Ook zijn er ook mensen die wel bij de intro waren, maar uiteindelijk niet echt in de groep pasten. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je nou gaat of niet. Het is wel een hele leuke tijd die je mist, maar goed. Zeker als je de eerste dag er wel bent, kun je jezelf nog wel voorstellen aan je werkgroep en zeggen dat je op vakantie gaat.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_71911371
De werkgroepen worden daar niet toegelicht hè, het zijn echt alleen de introgroepen.
pi_71918068
Heb ook al een topic in VA, maar ik kan het ook hier ook proberen

Ik zoek eerstejaars geneeskunde boeken!
Als je nog een of meerdere boeken uit deze .pdf http://www.erasmusmc.nl/O(...)ekenlijstjaar1-1.pdf , laat het me weten! Liefst uit omgeving Rotterdam

[ Bericht 2% gewijzigd door thomasss op 16-08-2009 20:39:08 ]
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:07:55 #290
206679 Laertes
Everybody lies
pi_71928826
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:01 schreef MindVision het volgende:
^ dan gaan sommige mensen zich op hun tenen getrapt voelen, niet bevorderlijk voor de sociale cohesie hier. Maar betreft dat gezever over de opleiding of het uiten van 'ervaringen' terwijl je nog geen één college geneeskunde hebt gehad, come on. Iets met schoenmaker en leest.
Sowwy
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_71928852
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:38 schreef thomasss het volgende:
Heb ook al een topic in VA, maar ik kan het ook hier ook proberen

Ik zoek eerstejaars geneeskunde boeken!
Als je nog een of meerdere boeken uit deze .pdf http://www.erasmusmc.nl/O(...)ekenlijstjaar1-1.pdf, laat het me weten! Liefst uit omgeving Rotterdam
Doet het niet
pi_71930927
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 19:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Doet het niet
Thanks, nu weer wel
"If the last Pope was called JOHN PAUL, the new one shoulda been called GEORGE RINGO."
- Noel Gallagher
pi_71931330
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:39 schreef thomasss het volgende:

[..]

Thanks, nu weer wel
Je gaat toch niet alle boeken kopen ofwel ? Want ik zie zo een aantal boeken die totaal waardeloos zijn. Ik heb je helaas niks aan te bieden, behalve de Junquiera en gebruik ik soms zelf nog eens.
pi_71933388
Geweldig. M'n moeder (manager) krijgt een telefoontje van een collega die waarschijnlijk griep heeft.... en ze weet niet of ze moet komen ... maar ze heeft toch een beetje een loopneus... en wat hoofdpijn ....en misschien is het wel Mexicaanse griep... dus de vraag is of ze morgen naar werk moet proberen te komen of niet

Moeder's reactie: "Ik ben niet echt onder de indruk"

De eerste vakantie-smoezen komen binnen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_71940930
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_71941044
pi_71942359
Jezus wat sta jij vroeg op, ben je in Zeeland geplaatst ofzo

pi_71957726
Neejoh, in het LUMC, vijf hele minuten reizen hier vandaan.
pi_71959919
Introkamp Pulse was leuk .
pi_71959971
Iemand nog een casus? Ik ben wel weer toe aan een gezond portie somatiek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')