Allemaal oefening voor 1 november als ie tegen feyenoord 5 panna's op rij geeftquote:
Ik sta hier welwillend tegenoverquote:Martin Jol wil zijn selectie versterken met Cristian Chivu. Dat melden betrouwbare aan Ajax Media.nl. De oefenmeester van Ajax heeft de club de opdracht gegeven om contact op te nemen met Internazionale en met het 'kamp Chivu'. Het is nog altijd de vraag of de verdediger haalbaar is voor Ajax.
Chivu speelde van 1999 tot 2003 voor Ajax. Hij verruilde de Amsterdamse club voor AS Roma. Na vier seizoenen werd de Roemeen overgenomen door Internazionale.
Tsja van dit soort nieuwsberichten krijg ik een harde plasser.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
Ik sta hier welwillend tegenover
Hij zit nu toch ook al tegen de dertig aan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef Aanvoerder het volgende:
Chivu komt wel terug. Ooit.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
Bijna 29.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij zit nu toch ook al tegen de dertig aan?
Geloof er geen reet van, maar dit zou echt geniaal zijn. Toch wel één van mijn favorieten van de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
Die Honda is echt een baws. Sowieso heb ik een zwak voor alles wat Japans isquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:12 schreef Nashje het volgende:
--------------------- Stekelenburg
V/d Wiel - Alderweireld - Wielaert - Vertonghen
------------------ Enoh ------- De Zeeuw
---------------- Aissati -------- Honda
----------------- Suarez ------ Sulejmani
Met 2 vingers op pakjesavond naar het Leidse.
Nu je het zegt, ik hou ook wel van bukkake.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Die Honda is echt een baws. Sowieso heb ik een zwak voor alles wat Japans is
Ik heb uit betrouwbare bron dat Madrid Ronaldo wil verhuren aan Ajaxquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:01 schreef zdenekgrygera het volgende:
[..]
Op de meeste posities is hij zwaar waardeloos, speelt laconiek, levert voortdurend de bal, is traag aan de bal, neemt voortdurend verkeerde beslissingen, en is positioneel zeer irritant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:06 schreef Catch22- het volgende:
Over Urby, hij speelt al een aantal seizoenen, is vrijwel nooit geblesseerd en speelt op vrij veel posities. Hij is misschien niet super, maar wel flexibel en hij staat er. Een team bestaat niet alleen maar uit geweldige individuen, maar ook uit werkers.
Gaat dat nooit prikken in je ogen dan!?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:07 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik hou ook wel van bukkake.
Leuk, maar zou ook wel verontrustend zijn als die rechtsbuiten van VVSB Atouba liep te dollenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 23:09 schreef zjroentje het volgende:
Jong Ajax met 3-1 gewonnen vanavond.
Atouba volgens Ajax.nl met enkele technische hoogstandjes. Machtig mooi dat hij de rechtsbuiten van VVSB weet te dollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |