Vond juist dat Suarez minder aanwezig was tegen Groningen. Heb het idee dat Jol Sulejmani,Emanuelson en Suarez belangrijk wil maken dit seizoen. Een goed blok met daarvoor een aantal spelers met goede individuele kwaliteiten die dan kunnen excelleren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:46 schreef Nashje het volgende:
De hele voorhoede teert idd voornamelijk op Suarez, dat is wel duidelijk. Aissati is (nog) niet de man die dat over zou kunnen nemen. Honda zie ik dat wel doen.
Naaktfoto's van ? Tsja van wie ? Jolquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:03 schreef Nashje het volgende:
Naaktfoto zou een mooie tvp zijn kleinzusje...
Ik zie Emanuelson liever belangrijk zijn vanaf de tribune. Waardeloze speler.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vond juist dat Suarez minder aanwezig was tegen Groningen. Heb het idee dat Jol Sulejmani,Emanuelson en Suarez belangrijk wil maken dit seizoen. Een goed blok met daarvoor een aantal spelers met goede individuele kwaliteiten die dan kunnen excelleren.
Gelukkig hebben we aisatti die elke wedstrijd de sterren van de hemel speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie Emanuelson liever belangrijk zijn vanaf de tribune. Waardeloze speler.
Aissati levert vrijwel geen ballen in bij de tegenstander. Aissati is aanvallend gezien veel gevaarlijker. Aissati verdeelt het spel goed en staat positioneel eigenlijk altijd prima. Etc etc etc.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:20 schreef sammeh het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we aisatti die elke wedstrijd de sterren van de hemel speelt.
Als ie goed speelt ja. ik heb hem afgelopen seizoen ook vaak genoeg niet de sterren van de hemel zien spelen. Emanuelson is ook gewoon een nuttige spelert als ie goed speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:22 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Aissati levert vrijwel geen ballen in bij de tegenstander. Aissati is aanvallend gezien veel gevaarlijker. Aissati verdeelt het spel goed en staat positioneel eigenlijk altijd prima. Etc etc etc.
Gewoon centraal achter de spitsen zetten en hij speelt idd de sterren van de hemel.
Als je niet elke wedstrijd twee goals tegenkrijgt (zoals onder Koster standaard gebeurde), hoef je ook minder goals te scoren om te winnen. Dan heb je kans dat je met twee goals drie punten pakt in plaats van één. Dat tikt ook aan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo hebben we nu ineens te weinig scorend vermogen op het middenveld? Al is de Steek topscorer aan het einde van het seizoen. Het belangrijkste is dat je niet zo wisselvallig bent dat je een wedstrijd verliest met 5-2,6-2,4-1,4-0, etc en andere wedstrijden met diezelfde cijfers wint. Heb je een goed elftal dan komen die goals vanzelf.
Ajax hofleverancier van Oranje U17.quote:
Een makkelijk scorende spits is geen overbodige luxe. Maarja, volgens mij kan Cvitanich dat best zijn als je hem een tijdje laat staan en vertrouwen geeftquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoezo hebben we nu ineens te weinig scorend vermogen op het middenveld? Al is de Steek topscorer aan het einde van het seizoen. Het belangrijkste is dat je niet zo wisselvallig bent dat je een wedstrijd verliest met 5-2,6-2,4-1,4-0, etc en andere wedstrijden met diezelfde cijfers wint. Heb je een goed elftal dan komen die goals vanzelf.
Ik vind die ene roddel die waarheid wordt al erg genoeg.quote:
Hoi kz.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Naaktfoto's van ? Tsja van wie ? Jol
ps. Kikkert, die OP kan beter![]()
Sowieso centrale verdediger, dacht ook nog aanvallende middenveld of spits.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Jol inmiddels ook aangegeven op welke positie(s) hij zich nog wil versterken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |