Het zit namelijk zo, ik ben nou eenmaal niet de grootste en dat is niet echt leuk als je boodschappen gaat doen
Zo ook vanmiddag, ik had zin in een zak chips dus ik ging ff naar de super. Maar die paupersuper houdt geen rekening met kleine mensen en plaatsen de lekkerste chips helemaal bovenin.. precies waar ik niet bij kan
Ik dus zo springen om erbij te kunnen maar was nog steeds te hoog, dus besloot ik om op het rek te klimmen. Komt er ineens zo'n lange sliert met zijn puistenkop die mij een beetje uit komt lachen. Ik was daardoor een beetje afgeleid dus ik lazerde zo 1 meter naar beneden weer terug op de grond. Omdat ik hem een lesje wilde leren begon ik hem te achtervolgen maar met mn kleine beentjes gaat dat niet zo snel
Hij is dus zo die winkel uitgerend en iedereen vond mij toen een baas omdat ze dachten dat hij bang was voor een klein ventje
Later op de dag hoorde ik verhalen dat hij nog een keer was teruggekomen en iedereen keek hem zo raar en lachend aan
Klacht: Mensen die je niet helpen als ze zien dat je ergens niet bij kunt
Subklacht: In plaats daarvan gaan ze je uitlachen
Anti-klacht: Ik heb hem wel geowned en iedereen vraagt me nu om een handtekening alsof ik Wee Man ben