Heb je het nu niet gewoon over een SOA?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Sander het volgende:
De vriend van een vriendin van me heeft het, zij heeft de helft van de symptomen al en het schijnt te heersen onder het personeel van de grootste kroeguitbater van Arnhem.
Een fokker met IRL vrienden vind ik sowieso wel een topic waard.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:34 schreef Sander het volgende:
Hier is vast al een topic over, maar ik ben nieuwsgierig. De vriend van een vriendin van me heeft het, zij heeft de helft van de symptomen al en het schijnt te heersen onder het personeel van de grootste kroeguitbater van Arnhem. Binnenkort zal ik dus ook wel de pineut zijn. Die vriend zit inmiddels onder quarantaine thuis. Zij binnenkort ook wel
Hebben jullie al zieken in de omgeving?
Ja inderdaad. Ik was nu om de vijf minuten mijn handen, omdat ik bang ben dat ik de Mexicaanse griep peer-to-peer oploop via mijn toetsenbord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Een fokker met IRL vrienden vind ik sowieso wel een topic waard.
Kan dat echt? Shit moet ik toch ook mijn handen even wassen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik was nu om de vijf minuten mijn handen, omdat ik bang ben dat ik de Mexicaanse griep peer-to-peer oploop via mijn toetsenbord.
Ijskoude humor Pool, jou mag ik wel!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik was nu om de vijf minuten mijn handen, omdat ik bang ben dat ik de Mexicaanse griep peer-to-peer oploop via mijn toetsenbord.
Van je meneer?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
De directe collega van mijn meneer heeft het, is vandaag vastgesteld.
Hij zit samen met de collega elke week in het vliegtuig tussen Ned. en Engeland.
Op zijn werk worden nu flesjes met een soort alcohol-achtig spul neergezet voor bij het handen wassen en mondkapjes uitgedeeld. Al wordt er nogal lacherig over gedaan.
Van mijn vriend, mijn samenwoner, jeweetwel.quote:
Hij belde net dat er ook niemand met zo'n kapje op het werk zit nuquote:
Respect voor je vriend dat hij je zover heeft gekregen hem meneer te noemen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
De directe collega van mijn meneer heeft het, is vandaag vastgesteld.
Hihi. Neen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:38 schreef Pool het volgende:
[..]
Heb je het nu niet gewoon over een SOA?
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 17:41 schreef Drumpie het volgende:
Vriend en een vriendin van mij, maar met medicijnen waren ze er binnen een weekje vanaf.
De ziekte is alleen erg gevaarlijk als je al ziek bent, bijv. longontsteking.
Mensen die gezond zijn hebben niks te vrezen.
Je moet ook een Mac gebruiken in deze tijden, die kunnen geen virussen krijgen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:43 schreef Pool het volgende:
[..]
Neem een linux bak ipv van zo'n mac johquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:56 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Je moet ook een Mac gebruiken in deze tijden, die kunnen geen virussen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |