zij die tegenwoordig dan niet gefuseerd?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Idem voor de Gouden Gids. Ook zo'n nutteloze papierverspilling.
Volgens mij zitten die 2 nu ineen. Zit nog in het plastic, zal het ff nader bestuderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:25 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Idem voor de Gouden Gids. Ook zo'n nutteloze papierverspilling.
Nee lichtpunt. Daar klaagt de TS toch ook over.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef PeZu het volgende:
Ooh en TS als jij een nee nee sticker op je brievenbus hebt betekent het niet dat er een gids minder wordt gemaakt hoor_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Maar dan hoeven ze m nog niet door mn brievenbus te proppen. Graaf de restanten dan in de grond, misschien groeit er nog een boom uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:27 schreef PeZu het volgende:
Ooh en TS als jij een nee nee sticker op je brievenbus hebt betekent het niet dat er een gids minder wordt gemaakt hoor_!
denk je dat ik verder dan de eerste 2 regels heb gelezenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee lichtpunt. Daar klaagt de TS toch ook over.
De OP bestaat uit 10 regels.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
denk je dat ik verder dan de eerste 2 regels heb gelezen_!
boven vind ik dat niet eens terug in zijn klacht![]()
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De OP bestaat uit 10 regels.Het is blijkbaar al snel te veel voor jouw verschrompelde kinderbrein.
Echt lachen met jou, kutkleuter.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
Altijd als er een nee-nee sticker op de brievenbus zat, deed ik JUIST folders/kranten erin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |