Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal geen naam noemen omdat ik niet denk dat men dat op prijs zal stellen
Anders was zoiets wel in een persbericht gekomen denk ik?quote:
Welk land dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal geen naam noemen omdat ik niet denk dat men dat op prijs zal stellen. maar het was in het buitenland
De familie wilde ook niet meer kwijt, die heeft al verdriet genoeg. Die willen die parasietenpers er niet ook nog eens bij hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:04 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zal geen naam noemen omdat ik niet denk dat men dat op prijs zal stellen. maar het was in het buitenland
Sinds wanneer moet je je verantwoorden tegenover journalisten? Je speelt wel heel erg het heilige boontje.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Anders was zoiets wel in een persbericht gekomen denk ik?
En omdat een user op Fok zegt welke camping het was, staat morgen de landelijke pers bij hen op de stoep om te vragen of dat waar is zeker? Over megalomanie gesproken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
De familie wilde ook niet meer kwijt, die heeft al verdriet genoeg. Die willen die parasietenpers er niet ook nog eens bij hebben.
Heeft niets met journalisten te maken, maar met familie zoals hierboven vermeldquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef starla het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je verantwoorden tegenover journalisten? Je speelt wel heel erg het heilige boontje.
^^quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met journalisten te maken, maar met familie zoals hierboven vermeld
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef starla het volgende:
[..]
En omdat een user op Fok zegt welke camping het was, staat morgen de landelijke pers bij hen op de stoep om te vragen of dat waar is zeker? Over megalomanie gesproken.
Euh, persberichten komen niet van journalisten. Journalisten lezen persberichten, en maken daar vervolgens een artikel van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:11 schreef starla het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet je je verantwoorden tegenover journalisten? Je speelt wel heel erg het heilige boontje.
Dan snap ik het probleem helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]Nee dat was totaal niet het idee achter mijn opmerking
Great, ik ben ook op een camping in Frankrijk geweest, wil je de naam ervan alsjeblieft PM'en?quote:
het balletje kan snel rollen, een camping heeft ook wel een namenlijstje, zeker zo'n camping.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:12 schreef starla het volgende:
[..]
En omdat een user op Fok zegt welke camping het was, staat morgen de landelijke pers bij hen op de stoep om te vragen of dat waar is zeker? Over megalomanie gesproken.
Ja, laten we het vooral over de bijzaken hebben.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:14 schreef Antaresje het volgende:
[..]
Euh, persberichten komen niet van journalisten. Journalisten lezen persberichten, en maken daar vervolgens een artikel van.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Great, ik ben ook op een camping in Frankrijk geweest, wil je de naam ervan alsjeblieft PM'en?
Stel dat iedereen weet dat hij op camping X heeft gezeten. en dán? Juist, helemaal niets. De mensen die op de camping hebben gezeten wordt eventueel geadviseerd dat ze bij griepverschijnselen contact moeten opnemen met een arts, zoals dat iedereen wordt geadviseerd. En mensen blijven toch wel naar camping X gaan, omdat dat joch toch niet meer daar rondloopt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
het balletje kan snel rollen, een camping heeft ook wel een namenlijstje, zeker zo'n camping.
of denk je dat die journalisten het niet leuk vinden om detective te spelen.
Als je zelf geen handicap hebt of familie met een handicap dan ben jij niet op deze camping geweestquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:15 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Great, ik ben ook op een camping in Frankrijk geweest, wil je de naam ervan alsjeblieft PM'en?
Alsof de pers het daar bij haalt. De telegraaf wilt jankende ouders op de voorpagina!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:18 schreef starla het volgende:
[..]
Stel dat iedereen weet dat hij op camping X heeft gezeten. en dán? Juist, helemaal niets. De mensen die op de camping hebben gezeten wordt eventueel geadviseerd dat ze bij griepverschijnselen contact moeten opnemen met een arts, zoals dat iedereen wordt geadviseerd.
Als je enige argument is dat eventueel een krant daar een artikel over maakt opdat jij je ergert daaraan...tsja...zeg nou zelf.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof de pers het daar bij haalt. De telegraaf wilt jankende ouders op de voorpagina!
Spitten door de gastenlijsten etc. Zoeken naar die primeur!
Ik HEB een handicap. Daarom vraag ik het juistquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als je zelf geen handicap hebt of familie met een handicap dan ben jij niet op deze camping geweest
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:21 schreef Kaneel het volgende:
[..]
Ik HEB een handicap. Daarom vraag ik het juist
Donequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:23 schreef denthemen het volgende:
PM mij even waar je op vakantie bent geweest dan, dan zie ik of het dezelfde camping was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |