quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
Ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef IJsblock het volgende:
Die haaietand om zijn nek.....![]()
Alsof dat wil zeggen: ik ben wezen duiken als een Steve Irwin, ben in gevecht gekomen met een great white en de tanden uit zijn smoel geslagen, dit is een souvenir van het gevecht.
Die heeft hij ook.....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:26 schreef Tahiti het volgende:
Terechte klacht, met z'n haaietandWaarom heeft ie geen tribal tattoo op z'n arm?
Hoax, dat was zo'n nepgouden plestik munt die uit de reet van een ezel kwam geschoten...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:31 schreef Remsjo het volgende:
Die haaietand als kettingDie had ik vroeger ook alleen kon ik ze uit zo,n automaat bij een souvenirwinkel zoals bij de Efteling halen
Is ie ook, alleen nu is het een nerd die denkt dat ie cool erbij loopt in z'n guido outfitquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:32 schreef Ritmo het volgende:
Haha die foto viel me ook al op ja. Dacht altijd dat het normaal zo'n nerd was.
Jij bent zelf zeker van de houthakkersblousjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:35 schreef Timmor het volgende:
[..]
Is ie ook, alleen nu is het een nerd die denkt dat ie cool erbij loopt in z'n guido outfit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |