Dat wil ik niet horenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Freecellieuw
geen idee of je dat geurtje nog ooit wegkrijgt.
5,30 volgens de site, das best prima in dit gevalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef MamsX het volgende:
HG spul werkt inderdaad als de tierelier!! het is best wel duur maar het geld waard.
ik heb er 2 uur over nagedacht. Waar zit dat abces dat zappen minder pijnlijk maakt dan typen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:00 schreef Stout het volgende:
Ik ga nog ff wat zappen, heb een heel fijn abces op een niet fijne plek dus auwie auwie awie
Ohquote:
Onder mijn borst, maar ook net weer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:00 schreef fIoortje het volgende:thanks!
Stout, nou ben ik ook wel benieuwd naar je abces![]()
Prullenbak, vaatwasser, achter een kastje, koelkast?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga de schuur schilderen.
En ik ruik een raar luchtje in de keuken maar kan de oorzaak ervan niet vinden.![]()
ergens onder of achter gekeken ? Hier heeft iemand ooit eens een mandarijn achter een houtplaat laten vallen en niet gemeld..ging ook behoorlijk meurenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:27 schreef prinseszondererwt het volgende:Ik ga de schuur schilderen.
En ik ruik een raar luchtje in de keuken maar kan de oorzaak ervan niet vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |