Febreze ken ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
Ah Free, wat ranzig! Je hebt toch van die speciale sprays om geurjtes in grodijnen/banken ed. te neutraliseren? Misschien dat zoiets ook voor je auto gaat. Weet alleen even niet hoe het heet...
Edit! Febreze ofzo! Ik ga even een linkje zoeken
Wij doen heul geen beschamende dingen in het openbaarquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik heb de ladder ook wel erg hoog gelegd.![]()
[..]
!! Was het erg ehhh beschamend?
Dat wil ik niet horenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:06 schreef miss_sly het volgende:
Freecellieuw
geen idee of je dat geurtje nog ooit wegkrijgt.
5,30 volgens de site, das best prima in dit gevalquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef MamsX het volgende:
HG spul werkt inderdaad als de tierelier!! het is best wel duur maar het geld waard.
ik heb er 2 uur over nagedacht. Waar zit dat abces dat zappen minder pijnlijk maakt dan typen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:00 schreef Stout het volgende:
Ik ga nog ff wat zappen, heb een heel fijn abces op een niet fijne plek dus auwie auwie awie
Ohquote:
Onder mijn borst, maar ook net weer nietquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:00 schreef fIoortje het volgende:thanks!
Stout, nou ben ik ook wel benieuwd naar je abces![]()
Prullenbak, vaatwasser, achter een kastje, koelkast?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:27 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik ga de schuur schilderen.
En ik ruik een raar luchtje in de keuken maar kan de oorzaak ervan niet vinden.![]()
ergens onder of achter gekeken ? Hier heeft iemand ooit eens een mandarijn achter een houtplaat laten vallen en niet gemeld..ging ook behoorlijk meurenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:27 schreef prinseszondererwt het volgende:Ik ga de schuur schilderen.
En ik ruik een raar luchtje in de keuken maar kan de oorzaak ervan niet vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |