ohnee, ik herinner me net dat ik die koeken er altijd superlekker uit vond zien, en heel mooi, maar ik lust geen vruchtenspul op koek met chocolaquote:
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:31 schreef pinquit het volgende:
[..]
ohnee, ik herinner me net dat ik die koeken er altijd superlekker uit vond zien, en heel mooi, maar ik lust geen vruchtenspul op koek met chocola
dus ik vind ze heelmaal niet lekker.
ja ik zag al op de wiki dat t er erg engels uitziet van origine zeg maarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik vind dat ook vies hoor.
Van die stukjes sinasappelgelei met chocola eromheen. Why??? Ik wil sinaasappel óf chocola, maar niet allebei!
Huup, je ziet het hier in NL nauwelijks, het wordt vnml in Engeland gedronken.Ik ben altijd blij als ik weer eens ergens bij een slijter (niet gall en gall dus) een fles ontwaar. Maar we doen heel lang met zo'n fles hoor.
Want zo heel vaak is het niet mooi weer, en ik heb (nog) geen muntplantjes in de tuin en zo mist er eig. altijd wel een ingredient.
meloen in een open zak in de koelkast bewaren en zsm eten dan maar?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het tuincentrumpje (of ze noemen zich eig. 'plantenkas' ) hier verkoopt trouwens geen happertjes of slurfjes...
Ik heb ze net weer een beetje onder controle, die vliegjes, maar ja... nu hadden ze meloen in de aanbieding en die moest ik toch weer meenemen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |